  • Data: 2004-11-10 11:06:32
    Temat: Re: upierdliwa sąsiadka i współnota oraz komin
    Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę 3 wyjścia:
    > 1 wymóc na Administracji sprawdzenie komina i podłączyć się bez rury o ile
    > jest sprawny, a jak nie jest to niech go wyremontują (marne szanse).
    > Ewentualnie za swój koszt sprowadzić kominiarza, niech sprawdzi i wystawi
    > stosowny papier i wtedy podłączyć.

    W radzie pierwszej: kazdy piec w budynku zamieszkalym przez lokatorow musi
    miec oddzielny przewod dymny i podlaczenie sie do przewodu dymnego sasiadki
    jest niedopuszczalne bez wzgledu na jej zgode - grozi wybuchem. Natomiast
    instalacja rury stalowej w przewodzie dymnym jest ze wszech miar pozadana z
    uwagi na to, ze skroplona para wodna ze spalin gazowych to silny kwas
    uszkadzajacy sciany komina w szybkim tempie.

    > 2 kupić inny "junkers" który można podłączyć nie do komina, tylko wystawić
    > rurę przez otwór w ścianie (zobacz na stronach Vaillanta)

    jest to najlepsze wyjscie z opisanej sytuacji

    > 3 postraszyć sąsiadkę, że podłączasz bez rury, a jak spaliny gdzieś pójdą
    > "na bok" to może trafią do niej i się zatruje i wtedy będzie po kłopocie -
    > może wtedy zrozumie (ja też mam sąsiadkę, która nie chciała gazu podłączyć
    > rurą w ziemi, bo twierdziła, że się boi, a tak naprawdę to ze zwykłej
    > złośliwości)

    Rada nr 3 jest do zaakceptowania przez cwaniaka raczej niz przez sasiada,
    ktory szanuje wspollokatorow i nie traktuje ich jak przyglupow.

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m