  • 1. Data: 2004-09-10 20:32:26
    Temat: unikniecie wiezienia....
    Od: "Przem" <p...@o...pl>

    pisze prace. Potrzebuje troszke przykladow z zycia, ktore zobrazuja
    sposoby (te standardowe i niekonwencjonalne) jakimi posluguja sie skazani
    pozostajacy na wolnosci, aby uniknac wykonania kary pozbawienia wolnosci.
    Z oczywistych wzgledow prosze ew. pomoc przesylac na: p...@o...pl

    Uklony.....

    apl. P.

  • 2. Data: 2004-09-10 21:14:14
    Temat: Re: unikniecie wiezienia....
    Od: "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl>

    Użytkownik "Przem" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozostajacy na wolnosci, aby uniknac wykonania kary pozbawienia wolnosci.

    1. i najbardziej skuteczny pier$%*# immunitet poselski, sędziowski,
    prokuratorski itp.
    2. bycie lekarzem
    3. bycie synem lekarza
    4. miec bogatych rodziców
    5. załatwić sobie żółte papiery
    6. mieć znajomego lekarza
    7. wyjechać z kraju

  • 3. Data: 2004-09-10 21:55:13
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > 1. i najbardziej skuteczny pier$%*# immunitet poselski, sędziowski,
    > prokuratorski itp.
    > 2. bycie lekarzem
    > 3. bycie synem lekarza
    > 4. miec bogatych rodziców
    > 5. załatwić sobie żółte papiery
    > 6. mieć znajomego lekarza
    > 7. wyjechać z kraju

    wszystko co napisales jest nie na temat.

    kolega pyta jak SKAZANY prawomocnym wyrokiem (chyba) moze uniknac odsiadki.

    ja podam jeden skuteczny sposob: obroczenie wykonania kary.
    jesli kara p.w. nie przekracza 2 la, to mozna ja zawiesic, ale trzeba
    odroczyc jej wykonanie na minimum 1 rok. wtedy mozna wnosic o warunkowe jej
    zawieszenie.

    jesli juz sie siedzi: mozna napisac o przerwe w karze, gdy kara p.w. nie
    przekracza 3 lat, a skazany odbyl 1/4 tej kary moznastarac sie o przerwe, i
    jesli ta przwrwa bedzie trwala 1 rok wtedy mozna starac sie o warunkowe
    zawieszenie. maksymalny okres na jaki mozna dostac przerwe i odroczenie to 6
    miesiecy, po czym mozna pisac okolejna przerwe/odroczenie.

    jesli cos pokrecilem to prosze mnie poprawic, ale generalnie o to chodzi.

  • 4. Data: 2004-09-11 02:29:33
    Od: "Przem" <p...@o...pl>

> [...]
    6
    > miesiecy, po czym mozna pisac okolejna przerwe/odroczenie.

    :-) Tak....to sa elementy KPK. Jednakze interesuja mnie nieformalne sposoby
    praktykowane w naszym kraju.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-09-11 09:06:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > :-) Tak....to sa elementy KPK. Jednakze interesuja mnie nieformalne
    sposoby
    > praktykowane w naszym kraju.

    jak odrocza na rok wyjechac z kraju :)

    P.

    Ps.
    Nieformalne!=niezgodne z prawem czy nieformalne = niezgodne z prawem ?

  • 6. Data: 2004-09-11 10:46:41
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > :-) Tak....to sa elementy KPK. Jednakze interesuja mnie nieformalne
    sposoby
    > praktykowane w naszym kraju.

    no to jedynie ukrywanie sie lub wyjazd z kraju. jakos nie moge sobie
    wyobrazic innego sposobu...