  • 1. Data: 2004-09-10 19:27:25
    Temat: Eksmisja na bruk równa wymeldowaniu?
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl>

    Witam!

    Sprawa jest szalenie pilna!!!
    Moja matka zamierza mnie wymeldować z mieszkania bez mojej zgody, ponieważ
    praktycznie u niej nie zamieszkuję. Nie mam adresu tymczasowego
    zamledowania, bo wynajmuję mieszkanie "na czarno" - zresztą czy to ma
    jakiekolwiek znaczenie?

    Czy na drodze sądowej moja matka jest w stanie cokolwiek wskórać?
    Czy istnieją jakiekolwiek kruczki, które mogłyby jej to umożliwić?

    I jeszcze jedno: jeżeli dobrze rozumuję wymeldowanie w takiej sytuacji w
    sensie prawnym równe jest eksmisji, a o ile się oreintuję tych nie
    przeprowadza się bez znalezienia mieszkania zastępczego, prawda?
    A jeżeli tak to obowiązek ten ciąży na Urzędzie Miasta, czy na składającej
    pozew o wymeldowanie?

    Proszę o pomoc i z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2004-09-10 19:35:47
    Temat: Re: Eksmisja na bruk równa wymeldowaniu?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Ostaszewsky wrote:
    > I jeszcze jedno: jeżeli dobrze rozumuję wymeldowanie w takiej sytuacji w
    > sensie prawnym równe jest eksmisji,

    nie jest
    meldunek jest stwierdzeniem tego, gdzie przebywasz, a nie praw do mieszkania
    nie przebywasz - zostaniesz wymeldowany

    KG

  • 3. Data: 2004-09-10 19:58:57
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl>

    Wobec tego sytuacja jest fatalna - bo co jeszcze mogę zrobić, by niez zostać
    na lodzie?
    Musiałem odejść z domu ponad pół roku temu, bo sytuacja stała się nie do
    zniesienia z bardzo wielu wzgłedów, których nie mam ochoty ujawniać na
    forum.

    Zamieszkałem u znajomych i dokładam się do czynszu, ale żadnej umowy nie
    mam - czyli de facto - jestem bezdomnym!
    Mam 20 lat - nie uczę się, z trudem zarabiam na życie pracując na czarno
    gdzie popadnie. Żyję z pożyczek i nieustannego łatania dziur.
    Nie mam prawa ubiegać się o alimenty?
    Czy w ogóle mam do czegoś prawo?

  • 4. Data: 2004-09-10 20:02:55
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl>

    I jeszcze jedno:
    nie ma żadnego znaczenia w kwestii prawa do mieszkania to, że jestem synem
    właścicielki?

  • 5. Data: 2004-09-10 20:12:25
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Ostaszewsky napisał:

    > I jeszcze jedno:
    > nie ma żadnego znaczenia w kwestii prawa do mieszkania to, że jestem synem
    > właścicielki?

    jak nie przebywasz to cie moze wymeldowac i kropka, a to juz bedzie
    gorzej dla ciebie, lepiej sobie znajdz jakas robote i chate, bo trafisz
    pod most, bez meldunku to tak jak bys juz nie istnial
    --
    Pozdr.Richat

  • 6. Data: 2004-09-10 20:14:54
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl>

    > jak nie przebywasz to cie moze wymeldowac i kropka, a to juz bedzie
    > gorzej dla ciebie, lepiej sobie znajdz jakas robote i chate, bo trafisz
    > pod most, bez meldunku to tak jak bys juz nie istnial

    Nie ma opcji bym mógł ubiegać się o alimenty?

  • 7. Data: 2004-09-10 20:19:41
    Temat: Re: Eksmisja na bruk r=F3wna wymeldowaniu?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > I jeszcze jedno:
    > nie ma żadnego znaczenia w kwestii prawa do mieszkania to, że jestem synem
    > wła=3Fcicielki?

    Z tym musisz poczekac do ... postępowania spadkowego.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-09-11 08:30:24
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Ostaszewsky pisze:

    > Nie ma opcji bym mógł ubiegać się o alimenty?

    A tak ogolnie to ile masz lat ? uczysz sie ?

    Poza tym masz takie wyjscie by nadal mieszkac z mama...
    I TAM GDZIE TERAZ tez...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-09-11 09:27:10
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Ostaszewsky napisał:

    > Nie ma opcji bym mógł ubiegać się o alimenty?

    jak sie uczysz i masz nieukonczone 24 lata to tak

    --
    Pozdr.Richat

  • 10. Data: 2004-09-11 10:09:37
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl>

    > jak sie uczysz i masz nieukonczone 24 lata to tak
    >
    > --
    > Pozdr.Richat

    Po liceum uczyłem się przez pierwsze pół roku w trybie zaocznym. Potem
    przestałem wyrabiać, gdy już nie mieszkałem w domu.
    Mam 20 lat i wciąż mogę podjąć naukę, czy będę miał nadal prawo ubiegać się
    o alimenty?
    Czy ma jakieś znaczenie fakt, że przerwałem naukę z powodu braku środków
    finansowych?