  • Data: 2011-01-17 18:25:02
    Temat: umowa zlecenie-pracodawca nie odprowadza skladek
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    We wczesniejszym swoim poscie pisalem w sprawie jak odzyskac kase od
    nieuczciwego pracodawcy - skonczy sie w sadzie .
    Teraz w zwiazku z finalizacja postepowania sprawdzilem z czystej ciekawosci
    czy odprowadzal podatek i skladki zus - okazalo sie ze ani grosza nie
    zaplacil..
    Teraz pytanie.czy w zwiazku z zawiadomieniem zainteresowanych instyrucji
    czekaja go konsekwencje ( jakiego rodzaju ) kara ? ponaglenie do zalpaty czy
    co ?.
    Bo wiem, ze z tego to strace ja ,ale on straci wiecej..
    Dowody na to ze mialem umowe z pracodawca ( zlecenie ) mam, wiec jakies
    podstawy juz sa do wprowadzenie procedur przez zus i skarbowke.
    Najgorsze jest to, ze gosciu sobie nic z tego nie robi..

    CeZ__134