  • Data: 2011-01-18 09:54:29
    Temat: Re: umowa zlecenie-pracodawca nie odprowadza skladek
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-18 10:42, CeZ__134 pisze:
> [...]

    <ciach>
    > Zatem, jesli mam umowe zlecenie, widnieje na niej kwota ktora zarobilem, a
    > od ktorej to pracodawca powinien odprowadzic podatek (?) a tego nie zrobil,
    > to znaczy ze pracowalem na czarno ?

    Przeczytaj jeszcze raz DOKŁADNIE odpowiedź Gotfryta. Wszelkie "haracze"
    odprowadzane są w momencie WYPŁACENIA wynagrodzenia, a nie wcześniej.
    Skoro gość Ci nie zapłacił, to nie zapłacił też składek ZUS i podatku
    ale ... zgodnie z prawem nie musiał. Obowiązek powstanie, tak jak pisze
    G., dopiero gdy sąd nakaże zapłatę. Resztę masz w jego poście.

    --
    MZ