  • Data: 2007-10-16 17:22:38
    Temat: umowa zlecenie a ilość godzin pracy
    Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam umowę zlecenie - moim zadaniem - wg umowy - jest wysłać konkretną liczbę
    zaproszeń. W umowie nie ma ani słowa o godzinach w jakich mam to wykonać. Firma
    pracuje od 10 do 18. Czy mając taką umowę muszę pracować od 10 do 18 - bo tak
    pracuje firma - czy moim jedynym obowiązkiem jest wysłać tę konkretną liczbę
    zaproszeń i jeśli zrobię to w godzinę, to np. o 11 mogę iść do domu?
    Bo pracodawca wmawia mi, że muszę siedzieć od 10 do 18, "bo takie są godziny
    pracy firmy".
    Będę wdzięczna za odpowiedź!
    Magda