  • 1. Data: 2007-11-13 17:36:32
    Temat: umowa z dostawca interrnetu
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    śmieszna sprawa

    Postanowiłem zmienić pakiet, i z 256 kbit/s przesiadłem się na 1 mbit/s
    z tym, że podnieśli transfer domnie a odemnie obniżyli do 15 kb, tak że nie da
    się korzystać z usług które wymieniają na stronce: wideokonferencje itp. a w
    aneksie brak o tym słowa. Brak też jest jakiejkolwiek wzmianki o tym na stronie
    dostawcy. Przy podpisywaniu aneksu nie informował mnie o tym.

    Czy mogę w rozmowach z firmą trzymać się wersji ze cennik na stronce stanowi
    ofertę, (bo tak maja w pewnym miejscu napisane) i czy określenie transfer jest
    gdzieś uregulowane ( transfer 1mbit/s działa w 2 strony jeżeli nie ma
    określenia ze upload jest niższy) ?

    Odnośnie tej oferty - wiem, że jeżeli są wątpliwości to cenników się nie zalicza
    w jej poczet. Ale co jeśli jest urzyte sformółowanie "stworzyliśmy bogatą ofertę
    pakietów" i są one wypisane wraz z cenami i "transferem".

    prosze o pomysły i ew. linki

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-13 17:50:19
    Temat: Re: umowa z dostawca interrnetu
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > bogatą ofertę pakietów" i są one wypisane wraz z cenami i "transferem".

    zgłoś sprawe do UKE
    zadzwon ewentualnie jesli masz pytania

  • 3. Data: 2007-11-14 00:21:54
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    > zgłoś sprawe do UKE
    > zadzwon ewentualnie jesli masz pytania

    tego szukałem, dzięki

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-11-14 15:49:29
    Od: ulong <w...@w...pl>

    kaowuael pisze:
    > prosze o pomysły i ew. linki
    A mozesz sciagac dane z taka predkoscia? Przy takim wysyle, to naprawde
    watpie... chyba ze to 16KBps, tj. 128kbps.

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 5. Data: 2007-11-15 20:50:24
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    to mialem na myśli