  • 11. Data: 2005-12-18 10:54:14
    Temat: Re: umowa sprzedaży mieszkania
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Z człowiekiem. I oczywiście nie mają prawa ścigać nowego lokatora. Co nie
    > znaczy, że nie próbują.

    Chodzi o to żeby nie mieć potem problemów - typu wizyty w tpsa czy jakies
    tam inne pierdoły ;]

  • 12. Data: 2005-12-18 16:05:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    @dams wrote:

    > tak polska to cudowny kraj - idziesz po znaczki - dwóch świadków i wszystko
    > pięknie załatwione - zwłaszcza jak ten ktoś nie ma gdzie mieszkać - co
    > gorsza jak sobie wyjedzie za granicę a ty będziesz chciał sprzedać
    > mieszkanie.... bzdura

    Jak urząd osoby wymeldowywanej nie może 'dopaść' (bezpośrednio ani
    pośrednio), to faktycznie sprawa może się przeciągnąć o jakieś 2
    miesiące - dzielnicowy musi 'wywiad środowiskowy' zrobić, żeby
    sprawdzić, czy dana osoba faktycznie nie mieszka itepe.

    Jeśli osobę da się 'dorwać' - ja decyzję dostałem w 2 tygodnie.

    Aha - oczywiście jeśli ktoś robi głupotę i np. odbiera polecone dla tej
    osoby wymeldowanej, to sprawa się komplikuje. Ale to już prywatna
    głupota danej osoby :)

  • 13. Data: 2005-12-18 18:53:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <7db98$43a4798c$540a745c$10234@news.chello.pl>, @dams wrote:

    > - jeżeli jest księga wieczysta - to czy nie ma wpisu w hipotekę o
    > obciążeniach założonych na tej nieruchomości np zaciągnięty kredyt pod
    > nieruchomość itp (troche pokretnie ale dokładnie nie pamiętam)

    A jak dopiero jest złożony wniosek o wpis do księgi w dziale obciążeń,
    to będzie już jakiś ślad w KW?

    > - z telekomunikacji i gazowni opłacone ostatnie rachunki do wglądu (tam
    > zwykle jest informacja na temat ewentualnych zadłużeń - salda rachunku)

    Nie wiem jak w TP, bo nie mam z nimi doczynienia, z gazowni i
    elektrowni u mnie nic nie wynika z rachunków, które są przysyłane dwa
    razy do roku. Gdy kiedyś nie poszedł ustawiony przelew, po prostu przyszło
    ponaglenie. Ale nie wiem czy jest się czym przejmować. umowa jest na
    starego właściciela, nowy musi sam podpisać nową umowę.

    Renata

  • 14. Data: 2005-12-18 18:55:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <do20ts$1ej$1@dami.com.pl>, o`rety wrote:

    > to moze taka hipotetyczna sytacja: kupujacy i sprzedajacy umowili sie co
    > do kwoty itd, stan techniczny jest znany, dochodzi do umowy notarialnej,
    > strony umawiaja sie, ze sprzedajacy jeszcze ze dwa tygodnie pomieszka,
    > po czym okazuje sie ze stan techniczny mieszkania wyraznie odbiega od
    > poprzedniego stanu: nie ma drzwi wewnetrznych, z lazienki wszystko
    > pozabierane (kabina "po zlosci" rozwalona), pozrywane podlogi (tez

    Nie hipotetyczna, a z życia wzięta: zostały nawet wyciągnięte
    kontakty. Z tego, co wiem nowy właściciel machnął ręką.

    Renata

  • 15. Data: 2005-12-18 20:29:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > A jak dopiero jest złożony wniosek o wpis do księgi w dziale obciążeń,
    > to będzie już jakiś ślad w KW?

    będzie

    KG

  • 16. Data: 2005-12-19 10:38:21
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    MMG napisał(a):
    > Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > urzędu

    > Oki to rozumiem

    Nie możesz rozumieć czegos, co jest ewidentną bzdurą..

    > ale co z właścicielami mieszkania którzy nie są jeszcze
    > wymeldowaniu z tego mieszkania bo wyprowadzają się dopiero jak my te
    > mieszkanie zakupimy i przez jakis czas np. tydzień jeszcze bedą mieszkani i
    > w tym czasie musza sie wyprowadzić. Jak to sie będzie odbywało żeby sie
    > wymeldowali nam a nie ze zostaną z nami....

    To jest problem ina to uważaj..

    Jak chcajeszcze chwilę pomieszkać, to postaraj się jakoś konkretnie
    zabezpieczyć.
    Albo przesn termin podpisania aktu, albo niech wpłacą duzą kaucję,
    do zwrotu przy przekazaniu mieszkania..

    Mozesz im na ten tydzień umowę użyczenie sporządzić,
    (moze to być w ejdnym akcie ze sprzedażą)..

    Jak dostamą całą kase przed przekazaniem ci lokalu,
    moga być kłopoty..

    Boguslaw