eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa przez telefon - chello › umowa przez telefon - chello
  • Data: 2007-04-08 09:17:40
    Temat: umowa przez telefon - chello
    Od: g...@k...ds.pg.gda.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    W październiku zawarłem z UPC umowę na chello 512 na czas określony
    (14m).
    Jakiś tydzień przed ogłoszeniem przez nich przyspieszenia wersji light
    z 1.5mb na 2mb zadzwoniłem do biura i ustaliłem, że zmienią mi na
    light (wówczas 1.5) i będę płacić 70pln przez 18m. Przyspieszyło i
    chodzi.

    Dwa tygodnie temu, że upc oglosiło, że podnosi light do 2mb, ale jak
    się później okazało nie tym, którzy mają zawartą umowę 'promocyjną'.
    Trochę mnie to mierzi i chętnie bym się dowiedział czy w jakiś prosty
    sposób mogę się wykręcić z tych ustaleń zawartych przez telefon. wiem,
    umowa to umowa, ale jakby się dało to.. no było by mi lepiej.

    Rozumiem, ze taka umowa zawarta przez telefon bierze swoją moc po
    prostu z tego, że ja się z panem z infolinii tak dogadałem. Ale w
    sumie jestem w słabej sytuacji - bo oni mają nagranie rozmowy (i
    zobowiązanie do płacenia przez półtorej roku) a ja mam umoweę z
    października na krócej/wolniej/taniej. De facto nie znam nawet treści
    tej 'umowy'.

    Jakieś doświadczenia jak się zachowają, jeśli po przyjściu nowej
    faktury zadzwonię do nich i się wszystkiego wyprę (a mieszkam z
    bratem, który może sobie otworzyć papierki i przeczytać wszelkie dane,
    których oczekiwał pan z infolinii)? A może oni muszą taką umowę przez
    telefon 'upapierzyć'?

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1