  • 31. Data: 2009-01-04 16:27:57
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji - pracodawca nie placi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Opera mi sama odpowiada w UTF, ale wczesniej konwertuje wszystko
    > do tegoż UTF-a więc nie powinienem krzaków generować.

    weż jakiś post w ISO odpowiedz na niego i sam sprawdź czy po
    przekonwertowaniu ISO na UTF-8 w cytatach są krzaki.

    Jak widać co niektórym konwertowanie twojego UTF-8 na ISO nie wychdzi.

    > Gdybym przestawił na ISO, to też zawsze bym odpowiadał w ISO,
    > konwertując wcześniej UTFy.

    j.w. weż post w utf i odpowiedz w iso i zobacz czy są krzaki.

    > Witek z tego co widzę odpowiada w kodowaniu postu na który odpowiada,
    > czyli pewnie w Thunderbirdzie można tak ustawić.

    Można.

  • 32. Data: 2009-01-04 16:29:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Hmm, chociaż też nie zawsze, ale w sumie co to zmienia

    detektyw się znalazł. :)

    thunderbird sie gubi jak ktos nie ma poprawnie podanego kodowania, a od
    czasu do czasu gubi sie bez powodu, ale nie mam siły szukać dlaczego.

  • 33. Data: 2009-01-04 16:52:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 17:27:57 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak widać co niektórym konwertowanie twojego UTF-8 na ISO nie wychdzi.

    > j.w. weż post w utf i odpowiedz w iso i zobacz czy są krzaki.

    Tu masz utf->ISO

  • 34. Data: 2009-01-04 16:53:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 17:52:40 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Tu masz utf->ISO

    A tu ISO->utf

  • 35. Data: 2009-01-04 16:54:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Tu masz utf->ISO

    Nie ma krzaków.

  • 36. Data: 2009-01-04 16:54:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > A tu ISO->utf

    tu też nie ma krzaków.

  • 37. Data: 2009-01-04 18:56:31
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 2 Jan 2009 23:03:41 +0100,
    gargamel <s...@d...pl> screamed:

    > nie nie o tym piszę, nie jestem specem od kodowań, ale po prostu wysyłasz
    > śmieci:O(
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime - o tym mówię:O)

    Nie wysyła śmieci. To Ty używasz podróby czytnika.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 19:56:07 user up 11942 days, 7:51, 1 user, load average: 0.98, 0.50, 0.15 ]

    Knowledge speaks, but wisdom listens. -- Jimi Hendrix

  • 38. Data: 2009-01-05 10:04:25
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    gargamel pisze:

    > nie nie o tym piszę, nie jestem specem od kodowań, ale po prostu
    > wysyłasz śmieci:O(

    To Ty wysyłasz śmieci - Twój czytnik nie przekodowuje posta na którego
    odpowiada, ale zmienia deklarację z UTF'u na ISO.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 39. Data: 2009-01-05 18:05:01
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał:
    > Nie znam się na tyle. Wg mnie już nic nie zrobisz w samym OE.
    > Musisz zainstalować jakieś narzędzie
    > na ten kulawy czytnik - ja używam QuoteFix

    no kuźwa nie wytrzymam:O)
    najpierw piszesz ze urzywasz OE i u ciebie wszystko działa, wiec spytałem co
    ustawiass ze działa?
    a poitem piszesz ze używasz QuoteFix, a na dodatek w nagłówku widzę że OE i
    iso, czy ja rozmawiam, z kobietą?:O)

  • 40. Data: 2009-01-05 18:16:19
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > To ty pieprzysz.
    > Przekodowujesz jego poprawnie zadeklarowane utf-8 i wysyłasz jako
    > iso-8859-2.
    > Dlatego wszystkie twoje posty z jego postatmi jako cytatami wyglądają na
    > skopane.
    > Siebie odeślij do tej stronki i ustaw czytnik tak, aby odpowiadał w
    > kodowaniu postu na ktĂłry odpowiadasz, a nie na sztywno w ISO.

    ok dzięki, już chyba wiem o co biega:O)
    tylko ja mam celowo ustawione odpowiadanie zawsze w iso i text, bo nie chcę
    śmeicić i wysyłać postów w html'u czy innych stronach kodowych na polskich
    newsach,

    czyli co, wychodzi na to że OE ignoruje delkaracje kodowania UFT-8 w
    nagłówku i trzeba stronę kodowania ręcznie wybierać?:O(