  • 11. Data: 2003-05-05 17:30:37
    Temat: Re: Odp: umowa o prace na czas okreslony
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
    > Na podstawie ktorego przepisu? Art. 58 kc przewiduje niewaznosc, chyba, ze
    > przepis szczegolny stanowi inaczej. Stanowi?

    65 par.2?
    albo ustalic istnienie stosunku pracy?

    KG

  • 12. Data: 2003-05-05 23:04:02
    Temat: Odp: Odp: umowa o prace na czas okreslony
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > 65 par.2?

    Ale tu przeciez nie ma chyba problemow z interpretacja? Chcialy zawrzec na
    cz. okreslony i zawarly.

    > albo ustalic istnienie stosunku pracy?

    No ale stosunek pracy istnieje na pewno, tylko ze na czas okreslony.

    Wedlug mnie to juz by szlo odrobine za daleko. jesli obejscie, to skutki jak
    dla obejscia a nie sztukowanie z innych przepisow. Moznaby tez starac sie
    ugryzc z np. wyzysku ( art. 388 kc ), albo potraktowac to jako blad z art.
    84, co, wedlug mnie, byloby zajbardziej logiczne konstrukcyjnie, ale tez
    cokolwiek watpliwe ( ignorantia iuris? ).

    Depi.