  • 1. Data: 2003-04-30 13:07:10
    Temat: prokuratura-?
    Od: "Adam Puzio" <p...@e...pw.edu.pl>

    Mam zamiar zlozyc do prokuratury zawiadomienie o przestepstwie na pewna
    firme, ktora okazala sie oszustem.
    Gdzie powinienem zlozycz wniosek czy :
    1. w miejscu zamieszkania oszusta
    2. w miejscu prowadzenia dzialalnosci oszusta (inne niz miejsce
    zamieszkania)
    3. w moim miejscu zamieszkania
    4. w dowolnej prokuraturze

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-04-30 18:21:26
    Temat: Re: prokuratura-?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Generalnie w dowolnej prokuraturze. By było szybciej w prokuraturze miejsca
    popełnienia przestępstwa. Jak złożysz w innej, to i tak właśnie tam trafi.

  • 3. Data: 2003-04-30 22:21:47
    Od: "Rafał" <e...@p...fm>

    Najlepiej chyba w miejscu prowadzenia działalnosci oszusta ale jeżeli
    zapytasz w dowolnej prokuraturze to powinni Cię pokierowac albo przesłać
    zawiadomienie do prokuratury własciwej miejscowo