  • 1. Data: 2007-07-02 22:44:52
    Temat: umowa na wynajem - poprawna?
    Od: jedrus <a...@g...pl>

    Witam,
    dostalem od Wynajmującego poniższą umowę:
    www.andrzej.net.pl/umowa.pdf

    czy jest ona poprawna z punktu widzenia prawa? Który element może być
    niebezpieczny dla Najemcy? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    --
    pozdrawiam
    Andrzej Pindor

  • 2. Data: 2007-07-02 23:59:35
    Temat: Re: umowa na wynajem - poprawna?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jedrus" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > czy jest ona poprawna z punktu widzenia prawa? Który element może być
    > niebezpieczny dla Najemcy? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    zwróć uwagę, że wszystkie punkty w których ty masz coś zrobić/zapłacić, są
    opatrzone klauzulą, że jak nie zrobisz/zapłacisz to będzie cię to kosztowało
    tyle i tyle.

    Tam gdzie jest mowa o zwrocie twojej kaucji w 2 tyogdnie słowa nie ma na
    temat a co będzie jak nie zwróci.
    Ja bym dopisał coś na temat odsetek.