  • 1. Data: 2007-07-02 13:03:31
    Temat: urzad gminy i jawna ksiega wieczysta
    Od: JDziej <j...@T...gmail.com>

    Witam czy istnieje jakis uniwersalny wniosek odnosnie zapytania o
    wlasicicela danej nieruchomosci (pod konkretnym adresem) w urzedzie
    gminy? Jezeli ksiega wieczysta jest jawna to musza udzielic takiej
    informacji?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2007-07-02 15:06:25
    Temat: Re: urzad gminy i jawna ksiega wieczysta
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "JDziej" <j...@T...gmail.com> napisał w wiadomości
    > Witam czy istnieje jakis uniwersalny wniosek odnosnie zapytania o
    > wlasicicela danej nieruchomosci (pod konkretnym adresem) w urzedzie gminy?
    > Jezeli ksiega wieczysta jest jawna to musza udzielic takiej informacji?

    Obawiam się, że takiej informacji tam nie uzyskasz. Gmina posiada co prawda
    taką widzę w ewidencji podatkowej, ale nie ma do niej jawnego dostępu.
    Podobnie jak do ewidencji meldunkowej. Wyjście (oficjalne jest takie):

    - w starostwie powiatowym z mapy (jawnej) otrzymujesz numer działki
    - z numeru działku w tymże odczytasz w rejestrze gruntów numer KW
    - w sądzie rejonowym z jakwego KW poznasz dane właściciela

  • 3. Data: 2007-07-02 19:46:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JDziej wrote:
> [...]
    > wlasicicela danej nieruchomosci (pod konkretnym adresem) w urzedzie
    > gminy? Jezeli ksiega wieczysta jest jawna to musza udzielic takiej

    Księgi wieczyste są jawne, ale prowadzą je sądy, a nie gminy.

  • 4. Data: 2007-07-02 22:02:14
    Od: "Gab" <g...@p...com>

    > - w starostwie powiatowym z mapy (jawnej) otrzymujesz numer działki

    składasz wniosek o udostepnienie danych osobowych i prosisz o skrócony wypis
    z ewidencji gruntów dot. tej działki. W tym wypisie masz dane adresowe
    właściciela i numer KW tej nieruchomości. Opłata kilka złotych.

  • 5. Data: 2007-07-03 21:20:31
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

    > składasz wniosek o udostepnienie danych osobowych i prosisz o skrócony
    > wypis z ewidencji gruntów dot. tej działki. W tym wypisie masz dane
    > adresowe właściciela i numer KW tej nieruchomości. Opłata kilka złotych.

    Numer KW w ewidencji gruntów jest niewiarygodny.

  • 6. Data: 2007-07-05 01:20:27
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f6eeil$2m2h$...@n...ipartners.pl,
    william <n...@m...mnie.pl> napisał(a):

    > Numer KW w ewidencji gruntów jest niewiarygodny.

    Chwilę temu proponowałeś właśnie odczytanie z rejestru gruntów numeru KW, to
    się chłopie zdecyduj.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Kto mniema, że kocha swą ukochaną dla niej samej, bardzo się myli
    /Francois de La Rochefoucauld/

  • 7. Data: 2007-07-05 01:22:36
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f6bsen$e8k$...@n...onet.pl,
    Gab <g...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > skrócony wypis z ewidencji gruntów dot. tej działki. W tym wypisie
    > masz dane adresowe właściciela i numer KW tej nieruchomości. Opłata

    O ile nie natrafisz na upierdliwego urzędnika, któremu nie będziesz w stanie
    wykazać swojego interesu _prawnego_.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Małżeństwo nie jest stanem, jest umiejętnością.
    W małżeństwie ważne jest nie tylko dobrać się zaletami, ale i wadami

  • 8. Data: 2007-07-05 10:05:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Xena wrote:

    > O ile nie natrafisz na upierdliwego urzędnika, któremu nie będziesz w
    > stanie wykazać swojego interesu _prawnego_.

    Myślisz o zakupie i chcesz sprawdzić...

  • 9. Data: 2007-07-05 14:46:36
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:e...@n...lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Myślisz o zakupie i chcesz sprawdzić...

    TO masz interes faktyczny a nie prawny.
    Nie, mnie nie przekonuj, ale byłam ostatnio świadkiem fascynującej dyskusji
    na ten temat. Facet około 1,5 godziny usiłował przekonać panią w starostwie,
    coby mu ten wypis z rejestru gruntów dała. Nie dostał.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Streszczajmy się. Świat jest przeludniony słowami.

  • 10. Data: 2007-07-05 14:51:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Xena pisze:

    > TO masz interes faktyczny a nie prawny.

    Jak to nie prawny? Jak najbardziej prawny.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/