  • Data: 2004-09-18 17:38:03
    Temat: umowa kupna nieruchomosci na kartce papieru???
    Od: forrelsc<r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Chcialbym sie pilnie dowiedziec czy mozna w ogole kupic i stac sie
    wlascicielem nieruchomosci sporzadzonej tylko na kartce papieru?
    Dlatego ze:
    Przed smiercia moj ojciec (nie wiem jakim cudem)sprzedal takiego
    Panowi nieruchomosc ale spisali tylko umowe na kartce papieru w
    zaden sposob nie potwierdzona prawnie!!!
    A teraz ja jako spadkobierca chce ten dom sprzedac jako wlasciciel
    figuruje w ksiedze wieczystej ale ten Pan ktory kiedys podpisal ta
    umowe z moim ojcem nie chce sie wyniesc z tego domu w ogole nie
    jest tam zameldowany wiec chyba nie ma zadnego prawa do lokalu
    prawda?wiec jak moge go wyrzucic?Prosze o pomoc!za co z gory
    dziekuje i przeraszam ze tak namieszalem ale nie wiedzialem jak
    mam o tym opowiedziec!

    -> http://usenet.pomocprawna.info