  • 1. Data: 2003-05-17 05:42:04
    Temat: umieram i co z moimi kredytami?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    mam pytanie, kto splaca kredyty w przypadku smierci kredytobiorcy, gdzie
    kredyt gotowqkowy nie ma zyrantow tylko byl udzielony na podstawie
    zaswiadczenia o zarobkach - duzo teraz takich kredytow udziela m. in. citi,
    lukas, ge capital. czy prawo moze zmusic najblizszych (maz, dziecki,
    rodzice) do splacania moich dlugow?

    nie wybieram sie jeszcze na tamten swiat, ale jestem ciekawa, jak jest to
    prawnie zorganizowane, bo na I rzut oka wydaje mi sie, ze takie banki duzo
    ryzykuja.

  • 2. Data: 2003-05-17 08:16:42
    Temat: Re: umieram i co z moimi kredytami?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 17 May 2003 07:42:04 +0200, rena napisał/napisała:
> [...]
    > prawnie zorganizowane, bo na I rzut oka wydaje mi sie, ze takie banki duzo

    nie ma nic ww umowie ?
    Ja osobiscie uwazam,ze wtedy maz splaca, w koncu jest wspolnota majatkowa :)

    --
    * najbliższy seks po 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2003-05-17 08:52:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    długi dziedziczy się podobnie jak majątek. Poczytaj w kodeksie cywilnym.

  • 4. Data: 2003-05-17 09:59:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 17 May 2003 07:42:04 +0200, "rena" <r...@p...pl>
    zakodował:

    >nie wybieram sie jeszcze na tamten swiat, ale jestem ciekawa, jak jest to
    >prawnie zorganizowane, bo na I rzut oka wydaje mi sie, ze takie banki duzo
    >ryzykuja.

    Spadkobiercy przejmują twoje długi (chyba, że umowa kredytowa stanowi
    inaczej i kredyt jest np. ubezpieczony na taką okoliczność).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-05-17 10:14:06
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    A nie lepiej ubezpieczyć kredyt ?

  • 6. Data: 2003-05-17 20:27:45
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > długi dziedziczy się podobnie jak majątek. Poczytaj w kodeksie cywilnym.

    jako laik pewnie niewiele tam zrozumiem:) moglbys w 2 slowach przyblizyc
    kwestie? czyli jesli ja majac np. 5 kredytow bez zabezpieczenia umieram, to
    rujnuje tym np. moich rodzicow?!

  • 7. Data: 2003-05-17 20:36:19
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 17 May 2003 22:27:45 +0200, "rena" <r...@p...pl>
    zakodował:

    >jako laik pewnie niewiele tam zrozumiem:) moglbys w 2 slowach przyblizyc
    >kwestie? czyli jesli ja majac np. 5 kredytow bez zabezpieczenia umieram, to
    >rujnuje tym np. moich rodzicow?!

    Jeżeli przyjmą spadek to tak.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2003-05-18 08:17:10
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Jeżeli przyjmą spadek to tak.

    ale maja swiadomosc tego, co biora? maja prawo sie wczesniej (przaed
    podpisaniem) tego dowiedziec?