eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoulubiony sklep › ulubiony sklep
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "tmk" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ulubiony sklep
    Date: Mon, 27 Dec 2004 19:38:06 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <c...@t...malawi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pn121.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1104173271 28499 213.76.93.121 (27 Dec 2004 18:47:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Dec 2004 18:47:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Posting-Agent: Hamster/2.0.1.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:265657
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Spróbuje dokładnie opisać problem.

    W dniu 2004-12-01 zakupiłem kpl głośników do kina domowego we
    wrocławskim sklepie komputerowym, sklep pomimo wcześniejszych zapewnień nie
    umożliwił sprawdzenia sprzetu. W dniu następnym zgłosiłem telefonicznie
    pierwszą (małą) usterkę - pilot od głośników steruje jednocześnie DVD
    (zwiększenie głośności zatrzymuje film). W ciągu weekendu wykryłem kolejne
    wady zestawu tj. głośnik niskotonowy praktycznie niesłyszalny, głośniki
    tylne grające głośniej od przednich - usterki zgłosiłem najpierw w
    poniedziałek telefonicznie do sklepu, a następnie w środę
    (2004-12-08)odwiozłem towar.

    W międzyczasie dotarłem do informacji na forum internetowym
    (http://forum.tweak.pl/about81099-0-asc-120.html) że jest to wada fabryczna
    tego zestawu, drogą emailową potwierdził to serwis dystrybutora głośników
    (cyt.: pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, a danej chwili niestety nie
    mamy jeszcze w pełni skutecznego rozwiązania...itd.) Sklep ma w/w emaila.

    W rozmowie telefonicznej sprzedawca zgodził się na zwrot gotówki, ale na
    miejscu po przywiezieniu głośników odmówił zwrotu oraz rozpatrywania z
    tytułu niezgodności towaru z umową - "Jak się Pan uprze, to może Pan
    niezobaczyć towaru czy pieniędzy przez kilka miesięcy"...
    Na zgłoszeniu pomimo, że wpisał naprawa "gwaranyjna", to nie zabrał odemnie
    ani dowodu zakupu, ani karty gwarancyjnej (karta własna, nie producenta - wg
    niej mają 21 dni roboczych na naprawę, a w szczególych przypadkach 60 dni
    kalendarzowych - karta nie podpisana). Oczywiście od tej pory "jeszcze nie
    wiedzą" co się dzieje z głośnikami - pojutrze mija 3 tygodnie...

    Czy wobec powyższego mogę nadal domagać się:
    - rozpatrzenia z tytułu niezgodności towaru z umową?
    - brak odpowiedzi w ciągu 14 dni kalendarzowych - można to wykorzystać?
    - domagać się przy braku odpowiedzi zwrotu gotówki, może powołać się na
    szczególne warunki sprzedaży konsumenckiej z 27-07-2002?

    ps. jak wyliczyć 21 dni roboczych od zgłoszenia, z sobotami?

    Proszę o informację w jaki sposób skutecznie zakończyć postępowanie ze
    sklepem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Kruszelnicki
    t...@p...pl
    przed wysłaniem maila usuń liczbę pięć z adresu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1