  • 11. Data: 2008-09-23 19:27:19
    Temat: Re: układanka komunikacyjna
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Scobowski pisze:

    > i wszystko bardzo fajnie, ale jako przerabiający temat już dwukrotnie
    > (nienie, jedna zona ;-) ) opowiem, że w praktyce możesz zarejestrować auto w
    > wydziale komunikacji właściwym dla meldunku 1. właściciela, a nie
    > współwłaściciela - schodki takie przechodziłem z 2 różnymi autami w 2
    > różnych wydziałach komunikacji.
    > ergo: jeśli auto (patrząc na wcześniejsze głosy w watku) jest majątkiem
    > wspólnym i chcesz je rejestrować pod "adresem żony" to ona musi zostać
    > wpisana we wniosku jako pierwsza

    To ze biurwy tak uwazaja nie oznacza ze jest to prawda. Mozesz smialo
    rejestrowac auto w miejscu zamieszkania, z meldunkiem np czasowym i nikt
    Ci nie odmowi. Oczywiscie biurwy w WK beda gadac ze sie nie da, ale
    wniosek o rejestracje przyjac musza, i na pismie takze musza wydac
    odmowe rejestracji. Ciekawe na jaki artykul sie powolaja :D

    Jacek Kustra

  • 12. Data: 2008-09-24 02:12:10
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > 1. właściciela, a nie współwłaściciela - schodki takie przechodziłem z 2
    > różnymi autami w 2 różnych wydziałach komunikacji.

    ale przeciez wtedy nie ma wlasciciela tylko sa dwaj wspolwalsciciele.

  • 13. Data: 2008-09-24 07:00:33
    Od: g...@w...pl

    ciekawa dyskusja wyszła. Dzisiaj podzwonię po WK :)

    --
    GregorY

  • 14. Data: 2008-09-24 14:12:57
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    *piotr'ek* wrote:
    > pojazdu,
    >
    > Powiem Ci jak to w moim wypadku praktycznie wyglądało:
    > 1. Wziąłem z USC odpis aktu małżeństwa (bezpłatny)
    > 2. Okazałem żonę i w/w akt w WK
    > 3. WK dał do podpisania oświadczenie o wspólnocie bleble itp. itd.
    > 4. WK dopisał żonę do DR
    > I tyle. Wszystko trwało raptem 15 min.
    >
    > *piotr'ek*

    Ale jeszcze pozostaje kwestia zmiany DR (bo zmiana adresu w DR) - ty
    tylko dopisales wspolwlasciciela, ale znizek na mniejsze miasto nie
    dostaniesz w ten sposob.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 15. Data: 2008-09-24 16:25:13
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale jeszcze pozostaje kwestia zmiany DR (bo zmiana adresu w DR) - ty
    > tylko dopisales wspolwlasciciela, ale znizek na mniejsze miasto nie
    > dostaniesz w ten sposob.

    Nie ma żadnej zmiany DR. Dopisują ręcznie osobę wewnątrz DR i jest ona na równych
    prawach jak właściciel wpisany w drukarni DR. Jeśli jakiś ubezpieczyciel się czepia
    to znaczy, że nie powinien zajmować się ubezpieczeniami. Współwłasność to
    współwłasność - każdy jest jednakowo % uprawnionym właścicielem auta.

    *piotr'ek*

  • 16. Data: 2008-09-24 20:48:55
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Maverick pisze:

    > Ale jeszcze pozostaje kwestia zmiany DR (bo zmiana adresu w DR) - ty
    > tylko dopisales wspolwlasciciela, ale znizek na mniejsze miasto nie
    > dostaniesz w ten sposob.

    Dostaniesz. Mozesz ubezpieczyc auto na dowolnego wspolwlasciciela. Juz
    pisalem o tym ze mam auto zarejestrowane w Warszawie a skladki oplacam
    dla miejsca mojego stalego zameldowania, czyli w Gdansku. Wychodzi spora
    roznica.

    Jacek Kustra