  • Date: Tue, 23 Sep 2008 21:27:19 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: układanka komunikacyjna

    Scobowski pisze:

    > i wszystko bardzo fajnie, ale jako przerabiający temat już dwukrotnie
    > (nienie, jedna zona ;-) ) opowiem, że w praktyce możesz zarejestrować auto w
    > wydziale komunikacji właściwym dla meldunku 1. właściciela, a nie
    > współwłaściciela - schodki takie przechodziłem z 2 różnymi autami w 2
    > różnych wydziałach komunikacji.
    > ergo: jeśli auto (patrząc na wcześniejsze głosy w watku) jest majątkiem
    > wspólnym i chcesz je rejestrować pod "adresem żony" to ona musi zostać
    > wpisana we wniosku jako pierwsza

    To ze biurwy tak uwazaja nie oznacza ze jest to prawda. Mozesz smialo
    rejestrowac auto w miejscu zamieszkania, z meldunkiem np czasowym i nikt
    Ci nie odmowi. Oczywiscie biurwy w WK beda gadac ze sie nie da, ale
    wniosek o rejestracje przyjac musza, i na pismie takze musza wydac
    odmowe rejestracji. Ciekawe na jaki artykul sie powolaja :D

    Jacek Kustra