  • Data: 2008-09-23 13:03:08
    Temat: układanka komunikacyjna
    Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie i od razu prosze o poradę:
    mam samochód zarejestrowany tylko na siebie w mieście, gdzie jestem
    zameldowany. Mam równiez żonę (sorki za męski szowinizm) zameldowaną w
    innym mieście i chcę zrobic z niej współwłaścicela tegoż pojazdu przy
    okazji przerejestrowując pojazd na jej miasto. (powody w sumie
    oczywiste - niższe ubezpieczenie, wspólne zniżki, głównie ona korzysta
    z samochodu).
    Czy rozwiązaniem w tym przypadku byłaby darowizna powiedzmy 50%
    pojazdu, takie rozwiązanie gwarantuje dodatkowy wpis współwłaścicelski
    w dowodzie rejestracyjnym ale czy może stanowić podstwę do
    przerejestrowania auta? Czy może należałoby dac jej pakiet
    większościowy ( 51% :) ) . No i co z podatkiem od darowizny?
    Czy może macie jeszcze jakieś inne rozwiązanie w zanadrzu?

    Pozdrawiam

    GregorY