  • Data: 2008-09-23 14:37:36
    Temat: Re: układanka komunikacyjna
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@w...pl pisze:

    > fakt, nie wspomniałem choć to całe szczęście oczywiste :) zatem jak
    > wygląda druga część pytania - skoro żona jest współwłaścicelem i
    > figurowałaby w DR na drugim miejscu - czy mże to być podstawą do
    > rejestracji pojazdu w jej miejscu zameldowania?

    De facto auto powinienes miec zarejestrowane w miescie zamieszkania a
    nie zameldowania. Zone do DR dopisac oczywiscie mozesz. Udzial
    wlasnosciowy nie ma tu nic do rzeczy. Zgodnie z prawem kazdy
    wspolwlasciciel jest rowny i nie wazne jest kto jak jest wpisany w DR.

    Aha, no i sa ubezpieczalnie, ktore nie biora pod uwage miejsca
    rejestracji auta, a wlasnie miejsce zameldowania. Ja mam staly meldunek
    w Gdansku, auto zarejestrowane w Warszawie i place skladki wlasciwe dla
    wlasnie Gdanska - wychodzi troche taniej niz gdybym mial skladki
    warszawskie :)

    Jacek Kustra