  • 21. Data: 2019-02-03 07:33:49
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: malagon <m...@g...com>

    > Co do zasady takie orzeczenia są. U nas w gablocie na ratuszu dość
    > regularnie pojawiają sie wyroki dotyczące prowadzenia pojazdu pod
    > wpływem alkoholu. Przynajmniej pojawiały, bo dość dawno tam nie zaglądałem.

    owszem, ale wtedy sąd zezwala na publikacje wyroku np na 14 dni, TUTAJ
    NIE ZEZWOLIŁ

  • 22. Data: 2019-02-03 08:06:49
    Od: malagon <m...@g...com>

    > Co do zasady takie orzeczenia są. U nas w gablocie na ratuszu dość
    > regularnie pojawiają sie wyroki dotyczące prowadzenia pojazdu pod
    > wpływem alkoholu. Przynajmniej pojawiały, bo dość dawno tam nie zaglądałem.

    za zgoda sadu np na 2 tygodnie, a tutaj zgody nie bylo

  • 23. Data: 2019-02-03 08:20:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 07:32, malagon pisze:
    > Nie została oskarżona firma tylko moja osoba

    ba, zostałeś skazany w nakazie, od którego się nie odwołałeś i wyrok się
    uprawomocnił:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 24. Data: 2019-02-03 08:21:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 08:06, malagon pisze:

    > za zgoda sadu np na 2 tygodnie, a tutaj zgody nie bylo

    nie zgoda, tylko orzeczenie sądu:)

  • 25. Data: 2019-02-03 09:01:04
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm [Was: udostepniony wyrok z sadu na stronie]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 23:00:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > JA się z nim nie kontaktuję, tylko pisuję na grupę.
    LOL, prawdziwy policjant z ciebie. Całkiem jak ci co nie kopali leżących
    kobiet tylko nogami zachęcali by wstały i sobie poszły. Ależ
    kontaktujesz się z nim, czym dajesz nam wszystkim do zrozumienia że po
    pierwsze nie widzisz nic niestosownego w komunikowaniu się z
    trolem-antysemitą a po drugie, my wszyscy którzy tego nie robimy mamy
    źle w głowie bo antysemityzm to nic złego. I robisz to w czasie kiedy
    przez Polskę przetacza się dyskusja o mowie nienawiści. Czyżbyś też był
    zdania że Żydzi są odpowiedzialni zbiorowo za nieszczęścia tego świata?
    To nie jest pytanie retoryczne, masz odpowiedzieć i to nie wymijająco.

    > Stopka, jak każda inna.Kilka osób próbowało go już przekonywać, że są
    > odpowiednie zasady do tych stopek, ale chłop się uparł.
    Skoro jesteś ze starej gwardii to jeszcze powninieneś pamiętać takie
    słowo - "netykieta". Jak dobrze poguglać to się jeszcze ją znajdzie. I
    tam pisze że jak się ktoś nie stosuje do zasad to nie mówimy "chłop się
    uparł" tylko po prostu go ignorujemy.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 26. Data: 2019-02-03 09:05:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 09:01, Jcek Macewski pisze:
> [...]
    > zdania że Żydzi są odpowiedzialni zbiorowo za nieszczęścia tego świata?
    > To nie jest pytanie retoryczne, masz odpowiedzieć i to nie wymijająco.

    antysemityzm to pałka, którą używają osobnicy pokroju Jcek, widać że to
    resortowy dzieciak, zapewne ma dziadka z UB:))))))))

  • 27. Data: 2019-02-03 12:17:54
    Od: malagon <m...@g...com>

    W dniu 2019-02-03 o 08:21, u2 pisze:

    > nie zgoda, tylko orzeczenie sądu:)

    Czyli uważasz że można umieszczać wyroki bez zgody ?

  • 28. Data: 2019-02-03 12:33:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 12:17, malagon pisze:

    > Czyli uważasz że można umieszczać wyroki bez zgody ?

    to nie jest zgoda, to jest orzeczenie sądu, sąd orzeka a nie zgadza się:)

    https://www.arslege.pl/podanie-wyroku-do-publicznej-
    wiadomosci/k1/a83529/

    Art. 43b. Podanie wyroku do publicznej wiadomości

    Dz.U.2018.0.1600 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny

    Sąd może orzec podanie wyroku do publicznej wiadomości w określony
    sposób, jeżeli uzna to za celowe, w szczególności ze względu na
    społeczne oddziaływanie skazania, o ile nie narusza to interesu
    pokrzywdzonego.

  • 29. Data: 2019-02-03 12:57:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 12:17:54 +0100, malagon napisał(a):

    > Czyli uważasz że można umieszczać wyroki bez zgody ?

    Doprawdy, malagon, uważasz że to co sądzi u2 o czymkolwiek ma
    jakiekolwiek znaczenie? Uważaj z kim wymieniasz poglądy bo możesz
    stracić na wymianie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2019-02-03 13:27:58
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: nadir <n...@h...org>

    > I robisz to w czasie kiedy przez Polskę przetacza się dyskusja o
    mowie nienawiści.
    > I hate haters.

    Ale nie wolno mi kogoś nienawidzić czy nie wolno mi tylko o tym pisać/mówić?
    Czyżbyś był zdania, że Żydzi są odpowiedzialni pojedynczo za
    nieszczęścia tego świata?
    To nie są pytanie retoryczne, masz odpowiedzieć i to niewymijająco.