  • 11. Data: 2008-04-30 07:30:47
    Temat: Re: udostepnianie tresci smsow
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO nie do wiary.
    JaC

    -----

    > Przy czym tam babka po iluś tam miesiącach odkupiła od pracownika Polkomtela treść
    esemesów krążących między jej mężem
    a kochanką.

  • 12. Data: 2008-04-30 07:36:57
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Apr 2008 09:30:47 +0200, 666 napisał(a):

    > IMHO nie do wiary.

    Wyborcza pastwiła się wówczas nad Polkomtelem parę dni ;-) to było ca. w
    2000 roku. Od kumpeli wiem, że pracownik za to odpowiedzialny poleciał z
    pracy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 13. Data: 2008-04-30 08:24:05
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak?
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-04-30 08:26:23
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 30.04.2008 666 <u...@w...eu> napisał/a:
    > Jak?

    Normalnie, rachunek szczegolowy poczta przychodzi, albo mozesz go sobie
    sciagnac z ebok'a. Sa tam SMSy. Nawet wczoraj taki dostalem, chcesz
    screenshot? ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 15. Data: 2008-04-30 08:28:51
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 30.04.2008 krzysiek <a...@m...net> napisał/a:
    > treści smsów a nawet rozmowy głosowe są archiwizowane...

    W archiwizacje wszystkich rozmow akurat watpie. Zbyt droga i wielka
    infrastruktura bylaby do tego potrzebna. Natomiast operator NA PEWNO
    ma mozliwosc archiwizowania wybranych rozmow i jestem przekonany, ze
    infrastruktura pozwala na sledzenie przynajmniej kilku tysiecy numerow.

  • 16. Data: 2008-04-30 08:41:12
    Od: "Koteczek31" <k...@g...com>

    .
    > Witam, czy operator kom. moze udostepnic na wniosek np prokuratury albo
    > policji, tresc smsow wysylanych ze sluzbowych tel swoich pracownikow?

    Odpowiadam: zapewniam Cie ze moze i ze sa achiwowane i przypominam ze nie
    istnieje nic takiego jak skasowanie sms jest to tylko usuniecie ze swojego
    telefonu ale w kazdej chwili do odzyskania.
    Jola

  • 17. Data: 2008-04-30 08:45:14
    Od: krzysiek <a...@m...net>

  • 18. Data: 2008-04-30 08:53:56
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 30.04.2008 666 <u...@w...eu> napisał/a:
    > Tak.

    A prosze Cie bardzo: http://www.frasunek.com/szczeg.png

    Wycialem numery oczywiscie.

  • 19. Data: 2008-04-30 08:58:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Apr 2008 10:45:14 +0200, krzysiek napisał(a):

    > treści smsów a nawet rozmowy głosowe są archiwizowane...

    Tak panie to tylko w Google Inc. ;-)

  • 20. Data: 2008-04-30 09:01:18
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Olgierd pisze:

    > Tak panie to tylko w Google Inc. ;-)

    niestety tak jest kolego, trzymają rozmowy przez 5 lat.
    Dodatkowo w sytemie działa program (u wszystkich operatorów) jeżeli
    wykryje słowa w/g klucza przekazuje rozmowę do analizy