  • Data: 2011-06-28 17:15:50
    Temat: uderzenie pioruna w slup
    Od: "doktorek" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzien dobry wszystkim.
    podczas burzy piorun uderzyl w slup WN. Efektem jest prawie calkowicie
    zniszczona siec elektryczna w budynku i pare zniszczonych urzadzen.
    Dostawca energii powiedzial, ze mam spadac bo jego to nie dotyczy i
    naprawiac na wlasny koszt.

    Czy tak jest naprawde? Piorun uderzyl w slup, usterka byla w slupie
    powodujac uszkodzenie sieci w domu prywatnym i naprawde dostawca energii za
    to nie odpowiada? Jakbym sobie pociagnal kabel z slupa do domu omijajac
    licznik to wtedy dostawca bedzie bardzo zainteresowany.

    czy ktos moglby mi pomoc i wskazac jak mam sie zachowac?