  • Data: 2006-10-18 10:48:41
    Temat: uciążliwy architekt
    Od: lis Wiesiek <l...@h...at> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem wkonawcą parkietów ułożyłem luksusową podłogę z parkietu wędzonego
    dębu zpowiżonych lakierów nie najwyższej jakości pomalowałem tą podłogę na
    powieżchi przy scianie w salonie powstał pasek o minimalnie innym odcieniu widac
    to dopiero gdy się przjdzie i stanie z odległości jednego metra od tego usterka lub
    wada ma powiżchnie mniej niż jedna setna powizchni parkietu . Zaraz po
    wymalowaniu dzwoniłem do klijenta ,że lakier jest niedoskonały ,aby na miejscu
    dokonał oceny wg mnie jest to zbyt mały defekt aby od nowa cyklinowa podłogę i
    lakierowa,oczywiście na mój koszt usterka jest w sferze wizualnej a nie
    urzytkowej ,podbnie usteki ma wędzony parkietgdzie nie wszędzie wędzenie
    wyszło i oto architekt nie ma pretensji,np. do producenta parkietu straszą mnie
    procesem sądowym,co wiadomoczym jest przy naszych realisch . Co mam zrobic

    -> http://usenet.pomocprawna.info