  • 1. Data: 2006-08-15 09:54:13
    Temat: uciążliwa hodowla lisów
    Od: "andy" <a...@a...pl>

    witam
    jakie warunki powinien spełniać hodowca
    chodzi głównie o wielkość hodowli w odniesieniu do wielkości pomieszczeń
    oraz składowanie nieczystości

    mam uciążliwego sąsiada i nie wiem jak zacząć aby coś z tym zrobić
    z tego co widzę, to nie ma nawet zbiorników na nieczystości, pali padlinę i
    ogólnie smród nie do wytrzymania

    z góry dzięki za pomoc
    pozdrawiam

    andrzej

  • 2. Data: 2006-08-16 11:24:01
    Temat: Re: uciążliwa hodowla lisów
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andy" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > mam uciążliwego sąsiada i nie wiem jak zacząć aby coś z tym zrobić
    > z tego co widzę, to nie ma nawet zbiorników na nieczystości, pali padlinę

    zawiadom powiatowego lekarz weterynarii, że hodowla jest prowadzona w taki
    sposób
    oraz inspektora ochrony środowiska - to chyba najlepsze instytucje
    no i zbieraj dowody - świadków przede wszystkim i co tylko dasz radę
    ksli