  • 1. Data: 2006-07-29 10:18:41
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne "dziecka"emerytki?
    Od: hotdog <p...@c...pl>

    Witam

    Jak to jest z tym ubezpieczeniem w sytuacji, gdy "dziecko" ma 24 lata,
    nie uczy się ani nie pracuje (są tacy nieudacznicy, są...), a jego matka
    jest emerytką/rencistą? Czy może korzystać z jej ubezpieczenia? A jeśli
    tak, to do kiedy i jak to zrobić? TIA

  • 2. Data: 2006-07-29 12:14:57
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne "dziecka"emerytki?
    Od: Piotr <i...@g...pl>

    hotdog napisał(a):

> [...]
    > nie uczy się ani nie pracuje (są tacy nieudacznicy, są...), a jego matka
    > jest emerytką/rencistą? Czy może korzystać z jej ubezpieczenia? A jeśli

    A nie prościej żeby się delikwent zarejestrował w pośredniaku? Będzie
    mieć własne ubezpieczenie zdrowotne a jedyne co będzie musiał zrobić to
    raz na miesiąc (czy teraz już nawet raz na 3 miesiące) pójść do urzędu
    podpisać się.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-03 18:33:27
    Od: hotdog <n...@c...pl>

    29 lip 2006 w news:eafjg4$3gn$1@inews.gazeta.pl Piotr napisał:

> [...]
    > Będzie mieć własne ubezpieczenie zdrowotne a jedyne co będzie musiał
    > zrobić to raz na miesiąc (czy teraz już nawet raz na 3 miesiące)

    Oczywiście, ale w trakcie rejstracji podpisuje się oświadczenie, że nie
    ma się jakiegoś innego źródła ubezpieczenia zdrowotnego. Ten osobnik w
    dodatku studiował przez jakiś czas. Wciąż nie wiem, czy przysługuje mu
    jakieś ubezpieczenie 'na matkę', a jeśli tak, co ma ma zrobić, żeby je
    uzyskać. Bo chyba nie dzieje się to jakoś automatycznie, tak że w razie
    czegoś pokazuje odcinek renty itp.?

    pozdrawiam