  • 1. Data: 2005-10-02 09:53:57
    Temat: ubezpieczenie laptopa
    Od: "gompka" <g...@p...com>

    Kupuje laptop, czy mozna gdzies go ubezpieczyc zebym dostal
    odszkodowanie w razie kradziezy? ile taka usluga kosztuje i czy mozecie
    cos polecic?

  • 2. Data: 2005-10-02 10:37:40
    Temat: Re: ubezpieczenie laptopa
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    gompka napisał(a):

    > Kupuje laptop, czy mozna gdzies go ubezpieczyc zebym dostal
    > odszkodowanie w razie kradziezy? ile taka usluga kosztuje i czy mozecie
    > cos polecic?

    Maxdata dorzuca do swoich laptopów ubezpieczenie gratis na bodajże dwa
    lata. Jeśli kupujesz laptop z innej firmy to sprawdź ofertę Generali

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-10-02 11:20:06
    Od: "Jendrzej" <j...@w...pl>

    Witam

    > Kupuje laptop, czy mozna gdzies go ubezpieczyc zebym dostal
    > odszkodowanie w razie kradziezy? ile taka usluga kosztuje i czy
    mozecie
    > cos polecic?

    Jakis czas temu dowiadywalem sie w Uniqa i przy wartosci lapa 3500
    wyliczyli mi rocznie z tego co pamietam okolo 200 zl. Jednym z
    "bonusow" bylo to, ze mozna bylo ubezpieczyc tylko na wypadek rabunku,
    zwykla kradziez np. z samochodu nie wchodzila w gre :(

    Jendrzej

  • 4. Data: 2005-10-02 12:57:30
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "gompka" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Kupuje laptop, czy mozna gdzies go ubezpieczyc zebym dostal odszkodowanie
    > w razie kradziezy? ile taka usluga kosztuje i czy mozecie cos polecic?

    W PZU wydaje mi się, że jakieś 2 lata temu za rok płaciło się ok. 50 zł za
    wartość do 5000 zł.

    SIM

  • 5. Data: 2005-10-02 14:02:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gompka" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Kupuje laptop, czy można gdzieś go ubezpieczyć żebym dostał
    > odszkodowanie w razie kradzieży? ile taka usługa kosztuje i czy
    możecie
    > cos polecić?

    Do niektórych kart kredytowych jest dołączone ubezpieczenie towarów
    zakupionych za ich pomocą. Wydaje mi się to najprostszym rozwiązaniem.