  • 211. Data: 2010-03-11 11:08:06
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hnae6b$d6a$1@inews.gazeta.pl...

    > http://articles.moneycentral.msn.com/Insurance/Insur
    eYourCar/which-cars-cost-more-or-less-to-insure.aspx

    A tu nawet spis najbardziej najczesciej uczestniczacych w groznych wypadkach
    w US:

    http://www.forbes.com/2007/07/26/cars-dangerous-twen
    ty-forbeslife-cx_bh_0726cars.html

    Zgadnij, czy te auta sa najtansze w ubezpieczeniu?

    A teraz ja poprosze jakies konkretne podstawy, wedlug ktorych regres bylby
    sciagalny z przecietnego polskiego kowalskiego, ktory odkladal pol zycia na
    samochod, po czym wjechal w Porsche za pareset tysiecy i wpakowal rodzine w
    rehabilitacje za kolejne pol miliona.

    Jesli nie masz - zamilknij.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 212. Data: 2010-03-11 11:08:38
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu>

    > ^^^^^^^^
    > O ku...a.
    > Już lobbujesz za tym by każdy posiadacz PJ opłacał składki OC?

    A niby czemu ma być inaczej ?

  • 213. Data: 2010-03-11 11:09:48
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl>

    > Sprzedaj auto, jezdzij komunikacją miejską lub rowerem - nie będziesz
    > okradany.

    Wtedy wprowadzą podatki od jeżdżenia komunikacją miejską i rowerem.

  • 214. Data: 2010-03-11 11:12:47
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale pieniądze nie przepadają... :-)
    >
    > Skąd ten pomysł?
    >
    > Pomyśl chwilę - ile wynosić musiałaby "składka" Twojego ubezpieczenia
    > jeśli ubezpieczyciel gwarantowałby wypłatę powiedzmy do miliona złotych
    > odszkodowania za Twoją kraksę jaką spowodowałeś komuś drugiemu... ?
    > I z czego ten milion wypłaciłby?

    Przecież gwarantuje i wiadomo ile te składki wynoszą

  • 215. Data: 2010-03-11 11:14:16
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > bzdury opowiadasz,

    Czemu tak sądzisz ?

  • 216. Data: 2010-03-11 11:16:07
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Nie bez powodu do tej pory nigdzie taki system nie powstal i zapewniam
    > Cie,
    > ze nie jest to spisek Zydow, Masonow i amerykanskich megakorporacji
    > wymierzony w biednego, okradanego polaka.
    > --
    > Co Ty bredzisz ? Swobodne ubezpieczenia mieszkań dokładnie tak działają.

    A teraz porownaj sobie ubezpieczenie mieszkania do samochodu i szanse, ze
    przez Twoje mieszkanie czyjas rodzina bedzie do konca zycia na wozku.
    --
    No właśnie nie widzę różnicy. Jak ktoś jeździ naprawdę ostrożnie to nie jest
    w stanie nikomu krzywdy zrobić.

  • 217. Data: 2010-03-11 11:19:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kamil pisze:

> [...]
    > zycia na samochod, po czym wjechal w Porsche za pareset tysiecy i
    > wpakowal rodzine w rehabilitacje za kolejne pol miliona.

    A jaki to ma związek z dyskusją? Wiadomym jest, że nie każdy regres
    uda się zrealizować, dlatego też składka nie będzie wynosiła 5zł, tylko
    Xzł, jednak X<obecnej ceny składki.

    --
    Liwiusz

  • 218. Data: 2010-03-11 13:09:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > ??

    > o ile wiem, to jest to ustalone odgornie, stad w zeszlym roku czy dwa lata
    > temu podwyzki tych limitow, a co za tym podwyzki oc

    To w USA mamy lepiej... :-) Rząd ustala minimum limitów a możesz
    się ubezpieczyć na więcej, jeśli masz więcej do stracenia :-)

  • 219. Data: 2010-03-11 13:38:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > A jaki to ma związek z dyskusją? Wiadomym jest, że nie każdy regres uda
    > się zrealizować, dlatego też składka nie będzie wynosiła 5zł, tylko Xzł,
    > jednak X<obecnej ceny składki.

    Zwiazek ma elementarny - zadnego dobrowolnego regresu nie ma i nie bedzie,
    bo korzystali by z niego osobnicy, ktorzy nie maja 300zl rocznie na OC i
    szanse na odzyskanie od nich jakiejkolwiek kwoty sa bliskie zeru.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 220. Data: 2010-03-11 13:40:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>
    >

    > Glowa nie ma nic do rzeczy, tu chodzi o statystyki. Zaloze 20-calowe
    > gangsta
    > felgi - wieksza szansa, ze ktos je ukradnie - skladka rosnie.
    > --
    > Jak pojedzie bez tych ukradzionych felg ???

    Nie pojedzie, dlatego AC bedzie musialo wyplacic.

    > pierdoły do kwadratu

    Jasne stary, chipa wkladaja matki, zeby moc bezpieczniej dotoczyc sie pod
    przedszkole.

    Bywasz czasem na planecie Ziemia, czy zyjesz w wyimaginowanym swiecie
    wlasnych projekcji?

    Pozdrawiam
    Kamil