  • 251. Data: 2010-03-13 05:10:46
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message
    news:hnbkb6$pj0$6@newsfeed.net.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przecież gwarantuje i wiadomo ile te składki wynoszą

    Widzę, że nie doczytałeś wątka od początku...
    Teraz gwarantuje ale kasuje składę czy była kraksa czy nie.
    OP chciał mieć pieniądze zwrócone gdy przez rok nie miał kraksy :-)

  • 252. Data: 2010-03-13 07:37:43
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    szerszen pisze:

    >a jak ze zwyklym oc w zyciu, takim co mozesz dziecko i psa ubezpieczyc?

    A nie ma tam wyłączeń co do wypadków komunikacyjnych?

    Shrek.

  • 253. Data: 2010-03-13 20:23:15
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Jak najściślejszy.

    Czemu tak sądzisz ?

  • 254. Data: 2010-03-13 20:28:42
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl>

    > od roweru nie wprowadzą

    Jak ich powstrzymaszz gdy zechcą ?

    >(w żadnym kraju nie ma)

    Wiesz to ?

  • 255. Data: 2010-03-13 20:32:40
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > No właśnie nie widzę różnicy. Jak ktoś jeździ naprawdę ostrożnie to nie
    > jest w stanie nikomu krzywdy zrobić.

    A ty wciaz w swojej Utopii..
    --
    A Ty nie w swojej ?

  • 256. Data: 2010-03-13 20:38:50
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Co w tym ROTFLowego?
    > --
    > Wszystko
    >
    > Ktos oblepiajacy sobie samochod spojlerami z tesco i
    > wydechem z rynny nie robi tego, zeby jezdzic spokojnie.
    > --
    > Pierdoły

    Jestes trollem, albo idiota. Tak czy inaczej dyskusja sensu nie ma.
    --
    Pierdoły

  • 257. Data: 2010-03-13 20:42:54
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Glowa nie ma nic do rzeczy, tu chodzi o statystyki. Zaloze 20-calowe
    > gangsta
    > felgi - wieksza szansa, ze ktos je ukradnie - skladka rosnie.
    > --
    > Jak pojedzie bez tych ukradzionych felg ???

    Nie pojedzie, dlatego AC bedzie musialo wyplacic.
    --
    Jakie AC ?

    > pierdoły do kwadratu

    Jasne stary, chipa wkladaja matki, zeby moc bezpieczniej dotoczyc sie pod
    przedszkole.
    --
    Już widzę jak ubezpieczyciel sprawdza czy mam chipa. Jak napisałem: Pierdoły
    do kwadratu.

    Bywasz czasem na planecie Ziemia, czy zyjesz w wyimaginowanym swiecie
    wlasnych projekcji?
    --
    Spojrzyj na temat. Gadasz na jakiś inny temat.

  • 258. Data: 2010-03-13 20:56:12
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > a jak pilnujesz tego teraz?
    > co za pytanie

    Kazdy samochod musi miec OC, albo szybko wlascicielowi dobierze sie do tylka
    odpowiedni urzad. Kto i jak mialby weryfikowac, czy ci ktorzy nie maja OC
    wykupionego jednak za kolko nie wsiadaja? Dodatkowych 5mln policjantow na
    drogach, zatrzymujace cie 10 razy dziennie do kontroli?

    > w praktyce tylko tych, ktorzy chca jezdzic, a nie tych co posiadaja
    > samochody, teraz tez musisz miec oc niezaleznie czy jezdzisz czy nie, jest
    > nawet gorzej, bo musisz miec oc na kazdy posiadany pojazd, nawet jak stoi
    > rozbebeszony miesiacami u mechanika

    Dlatego pisze o bezsensie polskiego systemu, w wielu krajach nie ma
    problemow z nieplaceniem OC o ile zglosisz w urzedzie komunikacji, ze
    samochod nie porusza sie po publicznych drogach. Wtedy oczywiscie nie mozna
    go nawet przed domem zaparkowac, ale to zrozumiale.
    --
    No i jak tego pilnuja ?

    > no i?
    > kazdy z nich jest kierowca, wiec przy moim pomysle i tak kazdy z nich
    > musialby miec wlasne oc

    Przy twoim pomysle wiekszosc niczego nie kupi, bo "kto to panie sprawdzi,
    poza tym i tak tylko po mleko za rog jade".
    --
    Z obecnym OC jest tak samo

    > teraz jak zona czy sasiad pierdyknie kogos, to tobie leca po znizkach, w
    > tym co proponuje, niezaleznie od tego czyim samochodem bedziesz jechal, w
    > przypadku kolizji, ty dostajesz zwyzki
    >
    > ktore rozwiazanie ci sie bardziej podoba?

    Na pewno nie to, ktore dopuszcza do ruchu setki tysiecy ludzi bez
    ubezpieczenia. :)
    --
    Co Ci da to ubezpoeczenie jak zostaniesz inwalida ?

  • 259. Data: 2010-03-13 21:04:58
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > nie obraz sie, ale czy zastanowiles sie choc przez chwile?
    > ponowie pytanie, a jak kontrolujesz to teraz?
    > potrzebujesz dodatkowych 5 mln policjantow do kontroli czy kazde auto na
    > drodze ma oc?
    > naprawde nie dostrzegasz ze nie ma tutaj zadnej roznicy?

    Nie obrazam sie, bo jedyne co widze to Twoj brak rozumowania.

    Nie potrzeba 5mln policjantow, bo wlasciciel nieubezpieczonego pojazdu
    tydzien po nieoplaceniu skladki dostanie wezwanie do zaplaty, ktore
    zignorowane skonczy sie dosc dotkliwa kara (ok 5000zl z tego co pamietam).
    --
    Skad mieliby sie dowiedziec, ze ktos posiada pojazd ?

    > no widzisz, a w moim pomysle nic nikomu nie musisz zglaszac, nie chcesz
    > jezdzic, nie placisz, chcesz jezdzic, idziesz i placisz, proste i
    > nieskomplikowane

    Proste i nieskomplikowane w utopii. Na planecie ziemia skonczy sie tym, ze
    polowa ludzi bedzie jezdzic bez ubezpieczenia i kiedy przez takiego
    wyladujesz na wozku - nie placz ze brak pieniedzy na rehabliitacje.
    --
    A jak sam popelnisz blad to co ?

    Oczywiscie zawsze mozesz pozwac takiego Kowalskiego do sadu i sciagac z jego
    900zl wyplaty odpowiednie odszkodowanie. Baw sie dobrze. :-)

    > ale dokladnie tak samo jest teraz z samochodami, cale mnostwo ich jezdzi
    > bez oc, wiec co za roznica czy jezdzie bez oc samochod, czy kierowca?

    Statystyki jakies?
    --
    Ty ich chcesz pilnowac to powinienes znac

    > zyj dalej w blogiej nieswiadomosci, ze kazdy samochod na drodze posiada
    > oc, zachwieje twoim swiatopogladem, wiele z nich nie ma nawet waznych
    > badan technicznych, gdyby byla taka idylla jak ci sie wydaje, nie
    > potrzebny bylby ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny czy jak on sie tam
    > nazywa

    Zyj dalej w swoim blogim przeswiadczeniu, ze wszyscy uczciwie zaplaca OC
    przed wyjechaniem gdziekolwiek. :-)
    --
    Ty zyj !

  • 260. Data: 2010-03-13 21:08:12
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > ale ja wcale tego nei twierdze, teraz tez nei kazdy placi, o czym ci
    > pisze, ale jakos to ignorujesz

    Bedzie ich znacznie wiecej, niz teraz. Bo nikt nie pogania pismami
    wzywajacymi do zaplaty, poza tym "raz na pol roku auto zony biore, to po co
    mam placic"?
    --
    No i wlasnie teraz nikt nie pogania.