  • Data: 2008-08-28 09:16:13
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: Wojtek <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie w związku z ubezpieczeniem OC w Warcie. W dniu 4 sierpnia
    2008 zarejestrowałem samochód osobowy i tego samego dnia podpisałem
    umowę z ubezpieczycielem. Jednak ważność polisy rozpoczyna się dzień
    później - na co zwrócono mi uwagę w urzędzie komunikacji. Dowód
    rejestracyjny dostałem, ale powiedziano mi, że w razie kontroli przez
    policję mogę mieć problem i zapłacić karę.
    Kontaktowałem się też z agentem ubezpieczeniowym, który twierdzi, że
    wszystko jest w porządku i nie mam się czego obawiać - czy na pewno?
    Która data się liczy - dzień zawarcia umowy (4 sierpnia, taki sam jak
    data rejestracji) czy dzień, od którego polisa zaczyna swoją ważność
    (5 sierpnia).
    Z góry dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam,
    Wojtek