  • Data: 2002-08-12 13:33:06
    Temat: ubezpiczenie OC we wspólnocie
    Od: "Wojtek Bielański" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem wypadek samochodowy , kolizja z autem prowadzonym przez moją żonę .
    Obydwoje mamy OC w różnych firmach ubezpieczeniowych .Firma ubezpieczeniowa
    odmawia wypłaty odszkodowania dla mnie zasłaniając się przepisem o
    wspólnocie majątkowej , którą mamy z żoną . Czy jest jakaś szansa na
    odzyskanie odszkodowania ? Żona jest sprawcą tego wypadku natomiast mi
    powinno należeć się odszkodowanie (chyba ..).
    WOJTEK