  • 21. Data: 2008-07-21 20:03:16
    Temat: Re: tymczasowy areszt w Polsce
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ala wrote:

    > moze wystapic o odszkodowanie za te 3 mce w areszcie

    i szanowny sąd w swojej nieskończonej mądrości da mu jakiś śmieszny ochłap
    :) jak zwykle w takich sprawach zresztą. W sprawach odszkodowań nasi
    sędziowie mogli by już wyrosnąć z tych socjalistycznych wzorców dawania
    najmniej jak sie da.

    , a po drugie
    > wlasnie w przestepstwach dotyczacych molestowania seksualnego /gwałtu
    > (w tym drugim przypadku mniej) wystarczy pomowic po prostu no bo jak
    > to zbadac (jesli ktos np obdukcji nie zrobi)wystarcza slowa...

    no i w takiej sytuacji nie powinno sie stosować takich środków jak areszt,
    skoro "ofiara" ma tylko język za dowód.

  • 22. Data: 2008-07-21 22:01:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    > ochłap :) jak zwykle w takich sprawach zresztą. W sprawach odszkodowań
    > nasi sędziowie mogli by już wyrosnąć z tych socjalistycznych wzorców

    To nie jest problem tylko polskich sądów.
    Europejskich też :(

    Pokazuje to dobitnie ile warty jest człowiek w Europie wbrew wszelkiej
    maści deklaracjom

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 23. Data: 2008-07-22 19:03:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

    > To nie jest problem tylko polskich sądów.
    > Europejskich też :(
    >
    > Pokazuje to dobitnie ile warty jest człowiek w Europie wbrew wszelkiej
    > maści deklaracjom

    niestety to prawda Europa ma duża tradycję traktowania obywateli jak śmieci.