  • 1. Data: 2003-02-24 17:53:16
    Temat: tydzień/miesiąc pokrzywdzonych
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Dzisiaj w RMF usłyszałam a znajomy w innymmedium o tygodniu/miesiącu
    pokrzywdzonych. Polega to na tym, że kancelarie adwokackie za darmo
    udzielają porad a dodatkowo dyżurują w nich radcy prawni, prokuratorzy i
    może jeszcze ktoś. Czy ktoś z Was jest w stanie powiedziec mi których
    kancelarii adwokackich to dotyczy zwłaszcza na terenie Katowic i okolic?
    Może gdzies jest spis takowych? Na stronie RMFu nie znalazłam żadnej
    informacji na ten temat.

    Tatiana