  • 1. Data: 2003-02-24 17:28:12
    Temat: Re: problem..
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Pare tygodni temu wykonalismy porjekt strony WWW dla pewnej firmy.
    > Wspolpracowalismy troche czasu i zawsze wysylalismy im gotowy projekt
    strony
    > w HTMLU.
    > Niestety, za ostatni projekt nie otrzymalismy wynagrodzenia.
    > W jaki sposob mozna ich, ze sie tak wyraze postraszyc aby uregulowali
    > naleznosci
    > lub usuneli strone z serwera?
    > Chodzi mi o to jakim paragrafem sie podeprzec w rozmowie :)
    >

    > Dziekuje z gory za wszelka pomoc

    Przepraszam że pytam ale jakaś umowa była może faktura?

  • 2. Data: 2003-02-24 21:11:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Konieczny" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Pare tygodni temu wykonalismy porjekt strony WWW dla pewnej firmy.

    Jak to zrobiłeś jeśli czasu w kompie nie potrafisz dobrze ustawić?????

  • 3. Data: 2003-02-24 22:12:48
    Od: d...@o...pl

    > W tym konkretnym przypadku nie.
    >
    > Aczkolwiek planowalem jej wystawienie za pare tygodni wedlug zyczenia
    > klienta.
    > Nie zmienia to faktu ze naleznosci nie zostaly uregulowane i nie mozna sie z
    > ta firma skontaktowac.

    No to wygląda na to, że pecha macie.
    Ignorantia iuris nocet :P

    Pzdr
    Darek

  • 5. Data: 2003-02-25 03:50:31
    Od: "Adam Konieczny" <a...@n...pl>

  • 6. Data: 2003-02-25 07:45:41
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    > klienta.
    > Nie zmienia to faktu ze naleznosci nie zostaly uregulowane i nie mozna sie

    no to moze czekaja na fakture? rozmawiales z nimi?
    najpierw porozmawiaj, na "prawo" bedziesz mial jeszcze czas