  • 1. Data: 2003-02-24 18:01:38
    Temat: odliczenie faktury za remont
    Od: "sibeling" <t...@b...gnet.pl>

    jak to jest: przychodzi do mnie czlowiek robi usluge remontowa i wystawia
    fakture, ja ją odliczam w pit'cie, a okazuje sie ze firma nie istnieje a
    faktura w zwiazku z tym jest lewa, czy urzad skarbowy moze sie do mnie
    dowalic, ze odliczylem "lewa fakture"

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-02-25 00:02:39
    Temat: Re: odliczenie faktury za remont
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2003, sibeling wrote:

> [...]
    >+ faktura w zwiazku z tym jest lewa, czy urzad skarbowy moze sie do mnie

    Jakbyś nie wiedział - jest to jedno ze zmartwień przedsiebiorców :(
    Odliczenie "lewej" faktury przybliża stosik kłopotów...

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-02-25 19:13:29
    Od: "Taunus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sibeling" <t...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fakture, ja ją odliczam w pit'cie, a okazuje sie ze firma nie istnieje a
    > faktura w zwiazku z tym jest lewa, czy urzad skarbowy moze sie do mnie

    Sa powazne problemy. Niestety ale tak to jest w naszym kraju.
    Jezeli gosc ma firme na czarno, to sie wykpic moze jak bedzie sprytny i jemu
    nic nie zrobia a z ciebie zedra skore.

    Tarnus