    From: "Melon" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: trudna sprawa ...klopotliwy samochod Peugeot 307
    Date: Sat, 15 Mar 2003 14:23:39 +0100

    Zakupilem ponad rok temu w salonie firmowym samochod Peugeot 307.
    Od nastepnego przez 14 miesiecy samochod byla bardzo wadlywy.
    ok 18 wizyt w serwisach, wymiana duzej ilosci podzespolow, min:
    deska rodzielcza, przelaczniki, stacyjka, wyswietlacz, wiatraczek,
    schowek, zestaw antenowy, poszycie foteli, podsufitka, czujnik ABS ...
    oraz czesci o ktorych nie wiem.
    Rzecz ejst w tym ze przez wiekszosc uzytkowania pojazdu samochod byl
    niesprawny, Zapalaly sie w trakcie jazdy rozne kontrolki, w styczniu br.
    doszlo nawet do tego, ze przy otwieraniu schowka (po stronie pasazera)
    wylaczala mie sie (gasla) desla rodzielcza.
    Pisalem do producenta i dealera - ale bez skutercznie. Byem juz w 4
    seriwsach -
    mam opinie rzeczoznawcy sadowego, ktory moze powierdzic nie do konca sprawne
    dzialanie samochodu. (elektoniki).
    Byle ostatnio na badaniu pojazdu przy przedstawicielu (fachowcu) z Peugeot
    Polska
    ale testy nic nie wykryly. (Tak naprawde to ten :"Fachowiec nie znam sie na
    samochodach- wysluchal mnie i powiedzial ze mi pojsc na reke i wymienic
    jeszcze raz jakis wyswietlacz. (od ok 1 -2 mies. samochod wydaje sie bys
    sprawny ...
    ale przez wiekszy okres uzytkowania jezdzilem z powaznymi usterkami.
    Mam nagrane 3 filmy (aparatem cyforwym) z usterkami w trakcie uzytkowania.
    Mam wielu swiadkow.

    Niesty nie wiem czy sprawe moge podac do sadu. Biorac samochod na firme
    zrzeklem sie rekojmi.
    Obecnie samochod jest po gwarancji. W trakcie Gwarancji wysylalem rozne
    pisam do
    sprzedawcy i producenta - wlacznie z pismem o wyamiane samochodu na nowy -
    wolny
    od wad - lub zwrot pieniazkow.

    Moje pytanie brzmi:

    Z jakiej ustwy, kodeku moge sie czegos domagc? (chodzi mi o konktreny punkt)
    Czy wniesienie sprawy do sadu zapewni mi wygrana?
    bo koszty sa dosyc duze (wstepnie: pare tysiecy zł)

    pozdrawiam
    Meloff