  • 21. Data: 2021-09-30 07:52:37
    Temat: Re: traktor spod mławy wyrok
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Elementem usprawnienia pracy sądów jest uniemożliwienie petentom
    > zawracania sądom dupy. Czego nie rozumiesz?

    Ale ja to rozumiem. Ciężej zrozumieć, ze to się społeczenstwu podoba.
    Myślę, że jest tu analogicznie jak z zaufaniem społecznym do policji.
    Jebło ostatnio, ale nie dlatego że policja się skurwiła, bo zawsze taka
    była, tylko wyszli do obywateli i obywatele mogli się przekanać z bliska
    jak to działa. I tu pewnie jest tak samo - pisior myśli, że jak ktoś
    chodzi do sądu to albo kryminalista albo złodziej jebany i dobrze mu tak
    - bez sensu te sądy - powinni wieszać od razu i przy okazji na rynku by
    się festyn zrobiło - piwo, kiełbaski, straż pożarna;)

    --
    Shrek