  • 1. Data: 2006-02-19 20:19:00
    Temat: tpsa, brak wystawiania faktur i odroczenie platnosci
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    tpsa nie wystawiala mi faktur za 3 miesiace za łącza dostepu do
    internetu. Jako ze miesiecznie płacę sporo, to wyskoczyła suma parunastu
    tysięcy złotych. Oczywiscie zapłace tą fakturę, napisałem pismo z prosbą
    o zwiększenie terminu płatnosci o 21 dni. Dostałem zgode, z
    zastrzezeniem że: jednoczesnie informujemy ze za opoznienie w uiszczeniu
    opłąt pobiera się odsetki ustawowe, które naliczane są począwszy od
    pierwszego dnia następującego po dniu w któym upłynął pierwotny termin
    zapłaty za fakturę.
    W związku z tym, mam rozumiec, że bede musiał zapłacić odsetki za te
    dodatkowe 21 dni które mi dali? Czy tez nie bede musiał zapłacić
    odsetek, lecz gdybym przekroczył ten dodatkowy termin płatnosci, wówczas
    będe musiał zapłacić odsetki.

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-02-22 09:01:45
    Od: "Tomek" <t...@u...edu.pl>

> [...]
    > opłąt pobiera się odsetki ustawowe, które naliczane są począwszy od
    > pierwszego dnia następującego po dniu w któym upłynął pierwotny termin

    Telekomunikacja powinna rozlozyc Ci splate zaleglej kwoty ( oile wyniklo to z
    ich winy) na liczbe rat odpowiadajacym ilosci okresow, w ktorych placilbys
    normalnie rachunek - czyli w tym przypadku na 3 rowne raty. Nie ma tu mowy o
    naliczaniu odsetek.
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2006-02-22 09:32:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@u...edu.pl> napisal(a):

> [...]
    > normalnie rachunek - czyli w tym przypadku na 3 rowne raty. Nie ma tu mowy o

    Nie twierdzę, że się mylisz, ale może znasz jakąś podstawę prawną,
    która obligowałaby ich do rozkładania czegokolwiek na raty?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/