    From: icek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tpsa, brak wystawiania faktur i odroczenie platnosci
    Date: Sun, 19 Feb 2006 21:19:00 +0100

    Witam,

    tpsa nie wystawiala mi faktur za 3 miesiace za łącza dostepu do
    internetu. Jako ze miesiecznie płacę sporo, to wyskoczyła suma parunastu
    tysięcy złotych. Oczywiscie zapłace tą fakturę, napisałem pismo z prosbą
    o zwiększenie terminu płatnosci o 21 dni. Dostałem zgode, z
    zastrzezeniem że: jednoczesnie informujemy ze za opoznienie w uiszczeniu
    opłąt pobiera się odsetki ustawowe, które naliczane są począwszy od
    pierwszego dnia następującego po dniu w któym upłynął pierwotny termin
    zapłaty za fakturę.
    W związku z tym, mam rozumiec, że bede musiał zapłacić odsetki za te
    dodatkowe 21 dni które mi dali? Czy tez nie bede musiał zapłacić
    odsetek, lecz gdybym przekroczył ten dodatkowy termin płatnosci, wówczas
    będe musiał zapłacić odsetki.

    --
    pozdros
    icek