  • Data: 2010-12-26 16:55:41
    Temat: terminy zazalenia
    Od: "ety" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jak juz tu kiedyś zasugerowano, mimo oczywistego przestepstwa sedziego sądu
    okręgowego, sprawa wytoczenia sprawy sadowej raczej sie nie uda. Prokurator
    musi mieć słaby wzrok, bo przestepstwa nie widzi, krótkowzroczność dopadła
    też sędziego, chyba w sądach powinni zatrudniać okulistów do doraźnych
    badań. . Było tak: Zgłoszenie opełnienia przestepstwa przez SSO - do
    prokuratury. Prokurator - niedowidzi, przestępstwa nie zobaczył, postanawia
    o odmowie wszczęcia sledztwa.Więc ja zażalenie na to postanowienie -
    posiedzenie sądu i w wyniku tego posiedzenia postanowienie utrzymujące w
    mocy postanowienie prokuratora - i jak w punkcie wyjscia. Ale - wiem, że
    moge złożyć zażalenie na to zamykajace postanowienie sądu, tylko wydaje mi
    się, że nie dopełniłem terminu. Postanowienie zostało odczytane i ustnie
    uzasadnoine pod koniec posiedzenia sądu 17 grudnia. Wniosek o postanowienie
    wraz z uzasadnieniem złożyłem 20 grudnia i od reki prawie wydano mi to o co
    wnosiłem. Chyba byłem w błędzie myśląc, że na zaskarżenie postanowienia mam
    7 dni od momentu otrzymania postanowienia z uzasadnieniem, czyli termin
    mijał by jutro. A teraz, jak przeczytałem odnosny kawałek kpk, to w takiej
    sytuacji termin wniesienia zażalenia biegnie od momentu ogłoszenia
    postanowienia, prawda???? Czyli od 17 grudnia? Proszę o podpowiedź, czy
    ostatecznie skopałem sprawę, czy jest jeszcze jakieć wyjście żeby złożyć
    zażalenie (skutecznie ;) )?

    pozdr

    ety