  • Data: 2010-12-27 23:01:13
    Temat: Re: terminy zazalenia
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, dzięki. No, to ciągnąc dalej: czy już nic nie można zrobić, żeby
    > wykazać przestepstwo sedziego???

    Na niższym szczeblu (sąd rejonowy, nie okręgowy) według prawa ,
    jeśli sprawa jest "zwykła" (bo sędziuw mogą dotyczyć inne pszepisy),
    następnym prawnym krokiem w takiej sytuacji jest napisanie samodzielnie aktu
    oskarżenia.

    A le pisałam : nie warto, nie w dzisiejszej Polsce.
    Gdzie ja życję, Jakie mamy czasy?

    W wtym dniu gdy do mnie policja stszelała , pobiła,
    prubowała wymusić zeznanie łamiąc mi rękę,
    gdy pilnował mnie __cywil__,
    gdy w końcu wsadzili mnie do kicia,
    pszez moment poczułam się bezpiecznie:
    tu mnie zaksięgują, tu mnie już pszynajmnie nie wzucą już do Wisły
    bym była potem wyłowiona jako NN.
    Tylko moment: tuż potem strażnik położył na stoliku w celi
    gazetkę pornograficzną,
    kilka dni potem gdy zaczęłam czytać otszymane dokumenty zrozumiałam, ze
    wcale nie byłam zaksięgowana, że w celi byłam całkowicie nielegalnie,
    a małe kilka miesięcy potem kolejni ministowie tracili stołki po kolejnym
    "samobujstwie" w celi.

    Niewidzę by te czasy były lepsze niż to co wiem o ciężki staliniźmie.