  • Data: 2010-05-08 15:07:32
    Temat: telewizja - n, zmiana regulaminu
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wczoraj otrzymalem pismo informujace o zmianie regulaminu i cennika
    swiadczenia uslug przez telewizje n. Zgodnie z nowym cennikiem bede
    placil wiecej za te same uslgi/pakiety. Nie akceptuje tej zmiany,
    skladam wypowiedzenie a n nie moze zadac ode mnie rozszen z tytuly
    przedwczensie rozwiazanej umowy, right ?

    Ile mam czasu na wyslanie pisma do n-ki [2 tygodnie ?] i od kiedy ten
    czas biegnie? Wg pisma od 1 maja, czyli do 15 maja. Pismo nadali 30
    kwietnia a otrzymalem je 7 maja.

    thx