    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: telefonowanie w celu znalezienia numeru?
    Date: Wed, 22 Jun 2011 10:49:14 +0000 (UTC)

    Znam mniejwiecej numer telefonu, powiedzmy
    0221234xxx nie znam trzech cyfr.
    Czy moge legalnie uruchomic automat, ktory zadzowni
    pod wszystkie numery i zapyta:
    - czy to numer Jana Kowalskiego?
    lub
    - czy to numer firmy ABC ?
    i podziekuje lub:
    - tylko gluchy telefon (wystarczy mi to jak ktos sie zglosi,
    nagra sie 'slucham?' lub 'Kowalski, skup zlomu, slucham?')
    Pozniej sobie odslucham nagrania rozmow, i bede mial
    ten numer o ktory mi chodzilo. Pytanie, czy od strony
    prawnej jestem czysty, czy ktos moze potraktowac to
    jako nekanie lub cos innego? (jednorazowe udane polaczenie
    pod dany numer telefonu).

    a.