  • Data: 2011-06-22 13:22:16
    Temat: Re: telefonowanie w celu znalezienia numeru?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Generalnie groźne raczej to nie powinno być. Ale chyba lepiej, żeby coś
    > gadała -- i raczej nie ściemniała... (nie próbuję nawet zgadywać jaki
    > jest cel takich czynności operacyjnych).

    Co pewien czas dzwonie do pewnej firmy, ktora podaje tylko wysokoplatny
    numer telefonu, ale zapewne ma tez podpiety do centrali numer stacjonarny
    (tak jak np. Plus podaje wszedzie tylko 2601 i 601102601, ale centrala
    zglasza sie tez pod stacjonarnym (42)2033000 (wiem, bo kiedys z tego
    numeru oddzwonila do mnie ankieta).

    a.