  • Data: 2011-06-22 12:29:14
    Temat: Re: telefonowanie w celu znalezienia numeru?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > To zależy na czym ją posadzisz ;-)

    Że też zawsze czają się jakieś niebezpieczeństwa ;-)

    To wracając do pytania, jeśli ją posadzę i będzie puszczać głuche telefony
    (żeby szybciej) i słuchać co ktoś powie (w sumie to nie do odróźnienia
    czy to ona czy automat), czy będzie ok? Czy takie głuche są groźniejsze
    dla mnie, niż jak adresat sobie z nią może pokonwersować?

    a.