  • Data: 2007-12-18 21:25:14
    Temat: telefon z allegro
    Od: smerf <s...@a...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej.

    Sprzedawca ma 20 nowych telefonów z simlockiem Orange.

    Moje pytanie brzmi:

    1. Czy kupujac taki telefon musze liczyc sie z tym, ze
    ktos (operator orange, nie wiem kto jeszcze, policja)
    mnie namierzy i bede musial zwrocic telefon lub zaplacic jakas karę oparatorowi ?

    2. A co jak sciagne simlocka?

    3. Czy samowolne sciagniecie simlocka powoduje utrate gwarancji ?

    4. Czy takie ilosci nowych telefonów z simlockiem orange sprzedawca moze
    zdobyc w legalny sposob ? Czy to telefony z umow podpisanych na falszywe dokumenty ?