  • Data: 2003-09-30 10:22:24
    Temat: telefon
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwracam sie z uprzejmym pyatniem, jak to jest?
    Czy prawda* jest , ze wszelkie nie zaplacone rachunki telefoniczne
    ulegaja przedawnieniu po 3 latach? slyszalem, ze tak
    Mialem 4 lata temu telefon w plusie, nie zaplacilem dwoch faktur, na nie
    duze kwoty- ale zawsze, podalem jako adres do korespodencji adres pod
    ktorym wtedy zamieszkiwalem na studiach, ostatnio po 3 latach przyslali
    mi pismo listem zwyklym nie poleconym i strasza mnie sadem i egzekucja.
    Mam troche zalu ze wczesniej mnie nie powiadomili, ( wyprowadzilem sie
    ze stancji) dokladnei w pazdzierniku mija 3 lata od tej pierwszej
    niezaplaconej faktury, druga w listopadzie.
    Jak mam sie z tego wyplatac?