  • 51. Data: 2009-06-28 23:40:14
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Icek pisze:

    > ale w umowie masz napisane ktory klawisz telefonu za co odpowiada??
    > Watpliwe.

    Może niezgodność z umową to to nie jest bo faktycznie w umowie nie jest
    napisane co który klawisz robi (no chyba, że instrukcję do telefonu
    potraktować jako integralną część umowy - naciągane :) )

    > Zmien sobie przypisanie funkcji do klawisza.

    To była pierwsza rzecz, którą próbowałem zrobić. Nie dało się - trzeba
    by wymieniać firmware na oryginalny (podejrzewam, że łączy się to z
    utratą gwarancji)

    ZWI