  • 1. Data: 2009-06-23 18:22:21
    Temat: ZBP nakręca sobie nowych klientów dl abanków
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    No to ładne lobby i kolejne zmuszanie społeczeństwa do ponoszenia kosztów
    (utrzymanie i prowadzenie rachunku, karty)
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/ZBP-chce-by-wszyscy-
    pracujacy-i-emeryci-otworzyli-konta-w-bankach-195120
    1.html

    Przyjmując że samych emerytów i rencistów mamy ~8,5mln ..... kolosalne
    pieniążki zarobią banki.
    Tylko czy ZBP pomyślał że zwłaszcza ludzie starsi, schorowani, chorzy będą
    mieli utrudniony dostęp do swoich pieniędzy? Nie każdy mieszka w rejonie
    bankomatów. I co pewnie jest naturalne, ci starzy ludzie nie posiadający
    rachunków w bankach, mają ku temu uzasadnione obiekcje.
    Moim zdaniem to nie dorzeczne by jakiś związek dla swoich członków tak
    wymuszał naginanie prawa by zmuszać ogromną część społeczeństwa do
    określonego zachowania.

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 2. Data: 2009-06-23 19:29:02
    Temat: Re: ZBP nakręca sobie nowych klientów dl abanków
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 20:22:21 +0200, Artur napisał(a):

    > Nie każdy mieszka w rejonie bankomatów.

    Po pierwsze temat stary. A po drugie, na litość boską, zrób coś z tą
    swoją lanserską stopką!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 3. Data: 2009-06-24 06:15:20
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 19:29:02 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Po pierwsze temat stary.

    Nie wpadł mi w oko na tej grupie. Jak masz pod ręką rzuć ID to zrobię tutaj
    cancela.

    > A po drugie, na litość boską, zrób coś z tą swoją lanserską stopką!

    Ale jesteś "trendy" Olgierd :)
    Lanserski sig ... Taki jest rozwojowy w takiej materii jak wprowadzanie
    nowych wyrażeń, zwrotów - a nie dostrzegłeś że od czasu dostępu
    wdzwanianego na poziomie 14,4kbps czy w porywach max 56,6kbps - czasy się
    zmieniły i pod strzechy domowe zawitały łącza internetowe o prędkościach
    wyrażanych w megabitach jak i w dziesiątkach megabitów. Ja mam np. skromne
    30Mb/sek.
    Wiesz, w tamtych czasach, netykieta sugerowała stosowanie siga
    4-wierszowego. Wynikało to wprost ze zdrowego rozsądku - chodziło o
    transfer (prędkość), lub też czasami posiadane limity transferu. Ale w
    obecnych czasach, kiedy nawet tepsa nie stosuje limitów a łącza są
    'przypasione' - nie ośmieszaj się ze starymi nawykami.
    Trzeba się rozwijać - bo kto się nie rozwija ten się po prostu cofa.

    Możesz wskazać w PWN wyrażenie lanser? :)))
    Jeno lansować występuje bardzo skromnie w słowniku wyrazów obcych i oznacza
    po prostu wprowadzanie w modę, reklamowanie, propagowanie.
    Czyli można przyjąć iż mówisz że jestem pionierem :)

  • 4. Data: 2009-06-24 06:19:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    Artur pisze:

    > Czyli można przyjąć iż mówisz że jestem pionierem :)

    Raczej chwalipiętą.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-06-24 06:21:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

> [...]

    > bankomatów. I co pewnie jest naturalne, ci starzy ludzie nie posiadający
    > rachunków w bankach, mają ku temu uzasadnione obiekcje.

    Durny pomysł - moja mama ma już konto - raz w miesiącu wsiada w PKS,
    jedzie do miasta, wypłaca wszystko i wraca do domu. Bezsens.

    BTW - jak masz 40tude to wejdź w opcje wybranych grup i ustaw sobie
    inną stopkę - na grupie komputerowej może to ułatwia wyszukanie osób z
    konkretnym sprzętem, ale na tej jest z lekka... głupie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2009-06-24 06:59:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 08:15:20 +0200, Artur napisał(a):

> [...]
    > 'przypasione' - nie ośmieszaj się ze starymi nawykami. Trzeba się
    > rozwijać - bo kto się nie rozwija ten się po prostu cofa.

    Rozumiem, że Twoje 30 czegoś tam upoważnia Cię do pisania postów na 12
    wersów (z 1 spacją) i okraszania jego sigiem na 12 wersów (z 1 spacją)?

    I jeszcze: tu nie chodzi o to jaki jest postęp (po Twoim sigu widzę, że
    niemały -- 2 komputery to już coś, czym można się pochwalić, do tego AMD
    Black-Coś-Tam i 3200+ to hoho.... pewnie w gimnazjum wszyscy Ci
    zazdroszczą), ale chodzi o obyczaj.

    A także o to, że jeśli ktoś nie będzie ciął sygnaturek, to przynajmniej
    cały ten śmietnik tam nie zostanie w cytacie.

    BTW jeśli już to nie pionierem, lecz PIONEER-em ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 7. Data: 2009-06-24 07:50:49
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 06:59:54 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > ale chodzi o obyczaj.

    Posługujesz się nadal takimi zwrotami z zaszłości jak:
    inszego, interregnum, intromisja?
    Wyszły te zwroty z użytku i z obrotu kupę czasu temu.

    > A także o to, że jeśli ktoś nie będzie ciął sygnaturek, to przynajmniej
    > cały ten śmietnik tam nie zostanie w cytacie.

    No to już moim zdaniem, nie-cięcie sygnatur jest przegięciem pałki :)

    > BTW jeśli już to nie pionierem, lecz PIONEER-em ;-)

    Sam-sung raczej lepsiejszy :)

  • 8. Data: 2009-06-24 07:55:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 09:50:49 +0200, Herald napisał(a):

    > Posługujesz się nadal takimi zwrotami z zaszłości jak: inszego,
    > interregnum, intromisja?
    > Wyszły te zwroty z użytku i z obrotu kupę czasu temu.

    Ostatnim nie. Środkowym chętnie bym się posługiwał, ale nie ma okazji.
    Pierwszym się posługuję, nie jakoś bardzo często, ale jednak.

    Ale: ten zwyczaj się w zasadzie utrzymuje. W przeciwieństwie do
    instytucji interreksa.

  • 9. Data: 2009-06-24 08:46:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 07:55:10 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > W przeciwieństwie do instytucji interreksa.

    No nie zgadzam się że mamy bezkrólewie :)
    Pod kątem formalnym to niby nie ma, ale jest pewna kasta która "trzęsie"
    wszystkim.
    Bo pewnie w tym kontekście przytoczyłeś ten zwrot ;)

  • 10. Data: 2009-06-24 09:19:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 10:46:27 +0200, Herald napisał(a):

    > No nie zgadzam się że mamy bezkrólewie Pod kątem formalnym to niby nie
    > ma, ale jest pewna kasta która "trzęsie" wszystkim. Bo pewnie w tym
    > kontekście przytoczyłeś ten zwrot

    Nie, przytoczyłem w maksymalnie najbardziej tradycyjnym znaczeniu. Nie ma
    monarchii, nie ma kogoś takiego jak interrex. Niestety.